“Koselig lokale ”

Vurdert som nr. 19 av 203 Restauranter i Flensburg
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Veldig koselig lokale med buede tak og fine malerier på veggene. Men maten kunne vært bedre. Vi var tre stykker som bestilte tre forskjellige ting. Bakt potet var oppvarmet og pommes frites vær stekt i litt gammel frityr olje. Ellers var snitzel og kalkun oppvarmet og ikke ferskt. Biffen var seig. Vi kommer nok ikke tilbake hit, desverre. Lokalet var veldig fint, men maten sto ikke til forventningene.

Dato for besøk: september 2019
Takk, LiseBeritR

Anmeldt 30. mars 2019 via mobile enheter

Lokalet er hyggelig innredet men men det blir mye "støy" når det er en del gjester i lokalet. Maten var ikke noe å rope hurra for og kelnerene var stort sett fraværende.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Anne Grethe S
Anmeldt 22. mars 2018 via mobile enheter

Koselig atmosfære, fine og spesielle lokaler. Utrolig hyggelig og årvåkne servitører.

Bestilte oksefilet i strimler, som hadde skikkelig godt og mørt kjøtt. Store og gode porsjoner, men for meg som er glad i mye smak og krydder ble retten litt tam. Bestilte også gourmet-gryten som var ypperlig. God smak på kjøtt, potet og en fantastisk bernaise saus. Fikk med brød med hvitløksmør, noe som smakte helt himmelsk!
Ble gode og mette, og prisen var heller ikke så ille. Maten ble raskt servert.
Eneste vi savnet var en liten meny/ mulighet for cocktails.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, SindreHane
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

meny, servert av årvåkent og hyggelig person alle. Restauranten serverer meget god og vellaget mat tilpasset et bredt publikum

Dato for besøk: juli 2017
Takk, larsj898
Anmeldt 27. september 2016

Ny betjening og ikke den samme hyggelige tonen som tidligere. Gir allikevel en 3,er på rangeringen for flott lokale. Vi hadde rumpsteak med bernaise pluss en flaske rødvin. Rødvinslisten er forresten formidabel og variert. Maten var tilfredstillende, men ikke mer. Vi kommer nok kanskje til å besøke stedet ved en senere anledning, men der er også mange andre steder i Flensburg vi kanskje prøver først.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Hans008

Reisende som så på Porterhouse im Gnomenkeller, så også på

Flensburg, Schleswig-Holstein

Har du vært i Porterhouse im Gnomenkeller? Del dine erfaringer!