Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Hotellet var rent og fint, veldig sentral beliggenhet. Kan anbefales. Frokost var ikke inkludert, men kafé med frokost var ikke noe problem. Jeg kom klokken 10 om morgenen, ikke noe problem å få rom. Internett forbindelse på rommet.

Opphold: juni 2018, reiste alene
Takk, Loyd703
Anmeldt 23. november 2017 via mobile enheter

Var veldig dårlig service fra resepsjonen, lite vennlige ved henvendelser. Rotet med betalingen, som var gjort på nettet. Kunne ikke kjøpe kaffe på hotellet, etter frokost. Kunne ikke låne HDMI-kabel. Fikk ikke sen utsjekk, etter å ha bodd her 5 dager. Velger annet hotell i Flensburg neste gang.

Opphold: november 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Harald M
Anmeldt 29. august 2017 via mobile enheter

Sentralt hotell 100m fra Flensburg's handlegate og uteliv.

Fint hotell med hyggelig betjening og passelig god frokost. Savner nok litt mer trykk på vannet og dusj isteden for badekar, men ellers helt Ok. Parkering i nærmeste parkeringshus 50m borti gata.

Opphold: august 2017, reiste som et par
Takk, roylie1968
Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Rent og bra hotell. Mye bedre enn de fleste tre stjerners.hyggelig personale. God frokost. Det eneste negative var at vi hadde rom mot gaten og det var mye bråk i trafikken fra tidlig om morgenen til sent på kveld, så var vanskelig å få sove.

Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, Cathrineolsen
Anmeldt 30. mai 2017

Gruppe på 10 bodde 2 netter her under årets Rom regatta. Den sentrale beliggenheten ved havnen i Flensburg gjorde oppholdet til en suksess. Greie priser, romslige rom og parkeringshus vegg i vegg, gjør dette til mitt førstevalg i Flensburg. Kan anbefales.

Romtips: En del trafikk i hovedgaten gjør at det kan lønne seg å velge rom mot bakgård og parkering.
  • Opphold: mai 2017, reiste med venner
Takk, Arne H