Anmeldt 18. juli 2015 via mobile enheter

Fikk røyke rom med god lufting.Sentralt og har gratis parkering tilgjengelig via parkeringshus.men har en arbeidsplass rett bak hotellet som sikkert er ferdig om noen uke var litt støy om morgenen. Helt greit hotell til Harry shopping i Flensburg.

Opphold: juli 2015, reiste med venner
Takk, Ken M
Anmeldt 3. april 2015

Det sto på nettet at det var WiFi på rommet, me det var det ikke. Og damen i resepsjonen var lite imøtekommende når en oppyste om dette. Hotellet låg sentralt, men bar preg av at det trengtes reovering.God frokost. Men veldig dårlig når de lyver om at det er WiFi på rommet.

• Opphold: april 2015, reiste som et par
1  Takk, Persteinskog
Anmeldt 24. september 2014

Central hotell er et bra hotell med gratis parkering og grei beliggenhet, ikke mange meter å gå til den lange handlegaten i Flensburg. Rommene er greie med gode regulerbare senger. Frokosten var veldig god og god kaffi. Men som navnet sier ligger hotellet sentralt og det er mye trafikk, så det er bedre med rom vekk fra hovedgaten, eller ta med sov i ro:)Men skulle jeg dra til Flensburg igjen kunne jeg godt tenke meg dette hotellet en gang til

• Opphold: september 2014, reiste med familie
1  Takk, Hovden_12
Anmeldt 30. november 2013

Sentralt og greit hotel. Stort rom, god seng og god frokost. Men likevel bare 3, da vi fikk et skikkelig innrøkt rom. Ja det stanket røyk. Prøvde å bytte, men beklager fullt. I tillegg presterte resepsjonisten å si at vi ikke hadde ønske om røkfritt da vi ringte og bestilte. Vi hadde ikke i det hele tatt ringt hotellet, kun på Mail. Ellers er det i våre dager helt vanlig å bli gjort oppmerksom på dette. Altså at hotellet spør. Så her må de skjerpe seg. Men kan ikke se bort fra at vi havner her igjen,

• Opphold: november 2013, reiste med venner
Takk, Laksefiskeren
Anmeldt 15. oktober 2013

Hotellet ligger ved en meget trafikkert vei. Husk å be om rom mot baksiden av hotellet. Hotellet er ellers passe stort, med kort vei til gågaten. Hotellet hat heis. Frokostbuffet og godt utvalg av pålegg. Rommene har flatskjerm ( en dansk kanal ) mange tyske ( selvfølgelig ) og også en engelsk ( BBC ) Rommene har to stoler å sitte på. God seng med elektrisk høydeinnstilling. Badevekt og diverse saker på badet. Renhold er bra og betjening hyggelig. Resepsjonen har døgnåpen bar. Har bodd her flere ganger og oppholdet har alltid vært trivelig.

Romtips: Husk å be om rom mot baksiden av hotellet
  • Opphold: oktober 2013, reiste som et par
Takk, Hans008