Grenzmotel(Flensburg)
Hotel Nordig(Flensburg)
Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 116 per natt.

Central-Hotel(Flensburg)
Hotel Fruerlund(Flensburg)
Hotel Xenia(Flensburg)
TripAdvisor
TripAdvisor
Anmeldt 1. november 2016

Sentral beliggenhet ved havnen, enkelt med parkering i nabolaget (billig). Hotellet har store og enkle rom. God service. Anbefales. Kjøring med egen bil inn i byen var kun å følge hovedgaten til havnen.

Opphold: juli 2016
Takk, Sveinung E
Anmeldt 6. juli 2016 via mobile enheter

Middels ok hotell. Oceanview = bakgård. Skittent i "matsalen". Grei frokost, savnet noe større utvalg. Hotellparking ikke nødvendig å booke, men var full. Offentlig parkering frem til 0730 mulig et lite stykke fra hotellet.

Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, Hans E
Anmeldt 29. mai 2016 via mobile enheter

Først det positive, hotellet ligger rimelig sentralt til. Resten var i grunn en stor skuffelse. Veldig små rom, kan ikke påstås at 2 kan bo på et dobbeltrom. Vasken var den minste jeg har sett! Ingen kjøling på rommet, og UTROLIG lytt. Frokosten var ordentlig men minimalt utvalg. På toppen av det hele var der svært mange fulle norske og danske personer, godt voksne, mange pensjonister. Finn et annet hotell!

Opphold: mai 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Harsko
Anmeldt 13. mai 2016

Vi hadde to netter her og kommer ikke til å velge dette hotellet igjen. Vi ble plaget av støy fra naborommet, støy fra baren og i tillegg så var det umulig å oppholde seg på rommet på dagtid fordi håndtverkere borret i bygget.
Betjeningen er dog veldig hyggelige og imøtekommende. Frokosten falt også i smak, men de er trege med å etterfylle.

• Opphold: mai 2016, reiste som et par
Takk, Svein H
Anmeldt 25. februar 2016 via mobile enheter

Var her for andre gang, fine rom og grei beliggenhet. Betjening er lite imøtekommende, var på hotellet ca 13:00 og fikk beskjed at det ikke var innsjekk før 15:00. Dette er jo vanlig på de fleste hoteller, men da vi spurte om en plass der vi kunne sette bagasje, fikk vi beskjed at dette var ikke mulig :-(

Opphold: februar 2016, reiste som et par
Takk, Henning F