“Et greit stopp for en kald pils”

Cafe Extrablatt Flensburg
Vurdert som nr. 39 av 204 Restauranter i Flensburg
Kjøkken: Moderne
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi stoppet her for å ta en øl etter en lang handletur. Veldig hyggelige servitører som også snakker engelsk. Litt mye støy her og der i og med at vi er på et kjøpesenter, men man kan også velge å sette seg på roligere deler av cafeen.

Takk, Victoria H

Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Utrolig god mat til veldig bra priser.
Beste hamburger jeg har smakt blant annet.
Gikk tilbake og spiste flere ganger, like fornøyd hver gang. På kveldstid er det musikk.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, Cathrineolsen
Anmeldt 18. februar 2017 via mobile enheter

Ekstremt dårlige drinker. Mojito og caprinha var det verste jeg har smakt noen gang! Fikk bytte en gang, endte opp med å betale €7 for en udrikkelig drink

Dato for besøk: februar 2017
Takk, RenateO587
Anmeldt 28. september 2015

Frokosten må oppleves! Mye bedre enn på hotellene i nærheten. Kan også anbefale lunch og middag. Utmerket pizza!

Dato for besøk: oktober 2014
Takk, ArildBH
Anmeldt 31. juli 2015

Kjempegod mat. Vi var der med barna. Vi var sultne. De som jobbet der hadde nok å gjøre( dette var fredagskveld) men allikevel kom maten raskt. Denne restauranten kan absolutt anbefales! Fornøyde og mette dro vi til Danmark igjen.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, anneli K

Reisende som så på Cafe Extrablatt Flensburg, så også på

Flensburg, Schleswig-Holstein

Har du vært i Cafe Extrablatt Flensburg? Del dine erfaringer!