“God pizza, avslappet atmosfære”
Anmeldelse av Vapiano

Vapiano
Vurdert som nr. 15 av 410 Restauranter i Kiel
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservater
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Vi satt ute i solen og spiste pizza til lunsj. Pizzaen var god, og vapiano vinen var god til.
Greit konsept som gjør at du kan bestille og spise i eget tempo:-)

Dato for besøk: september 2019
Takk, anka345

Anmeldt 13. oktober 2018

Vapiano ligger strategisk plassert ved gangbroen til kaiområdet for Kiler-båten fra Oslo. Det er en restaurant med god mat laget mens du ser på. Ved inngangen får du et kort som det du bestiller registreres på. Et antall kokker med vok-panner lager det du bestiller ved disken på samme måte som du venter på maten hos amerikanske fast-food kjeder. Husk å få med drikke samtidig. Betaler gjør du når du går. Maten var god, men når lokalet er nesten fullt er det å spise på en barkrakk ikke noen god løsning for eldre.

Takk, Jon B
Anmeldt 20. november 2017 via mobile enheter

En hyggelig stopp rett etter ar du har går av fergen. Vi tok noen og en liten pitlahivert. Spiste ikke noe så jeg annet ikke odden maten er.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 85kjellmac
Anmeldt 24. september 2017 via mobile enheter

Aldeles helt fantastisk . Her er det noe for alle . Salat, suppe, anti pasti, pasta og pizza .. vi spiser her minimum 1-2 ganger per mnd .

Dato for besøk: september 2017
Takk, 79cathrine
Anmeldt 13. oktober 2016 via mobile enheter

Dette er et spisested for de synes det er greit å stå i kø for å hente mat i steden for å sitte sammen og prate, og som tåler mye lyd da det er mye folk her.
Bordene er laget på den måten at det blir litt vanskelig å prate med de som sitter på den andre siden av bordet når de er barn da det er mye(pynt/planter etc) på midten av bordet.
Vi bad om å få ryddet bordet 3 ganger før dette ble gjort av personalet.
Vinen var god

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, heidis335

Reisende som så på Vapiano, så også på

Kiel, Schleswig-Holstein

Har du vært i Vapiano? Del dine erfaringer!