Anmeldt 17. oktober 2018

Atlantic hotell ligger der du kommer i land, like ved starten på handlegaten og tvers over plassen ved hovedjernbanestasjonen. rommene er store og velutrustet. Med restaurant om kvelden og god frokost om morgenen er det et velegnet hotell for overnatting. Om det er et "feriehotell" er mer tvilsomt. Det har mer form av et forretningshotell. Vi bommet litt på at 3. oktober er fridag i Tyskland, men som overnatting på land for en forlenget tur Oslo - Kiel er det førstevalget.

Romtips: På sørsiden er det en trafikkert vei.
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Jon B
AtlanticHotelKiel, Manager på Atlantic Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Kjære Jon,
Takk for ditt opphold hos oss og din positive tilbakemelding.
03.10. er en ferie i Tyskland, og selvfølgelig gleder vi oss også til ferie- og forretningsgjester - alt sammen i sin tid og igjen og igjen sammen.

Med vennlig hilsen, Frank Blasberg, direktør

Anmeldt 5. september 2018

Meget bra og forholdsvis nytt hotel sentralt ved jernbanestasjonen, kaien og kjøpesenteret.
Fine rom og trivelig betjening i resepsjonen, var mye folk der når vi var der, men innsjekk og utsjekk gikk smertefritt!
Kan anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Tor B
AtlanticHotelKiel, Manager på Atlantic Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2018

Kjære Tor B,
Takk for din veldig hyggelige anbefaling.
Takk for at du er med oss.

Med vennlig hilsen, Frank Blasberg, direktør

Anmeldt 19. desember 2017 via mobile enheter

Vi hadde en veldig hyggelig tur med gamle kolleger fra Color Line. 2 overnattinger på Atlantic Hotel. Jeg må bare si meg helt enig i de siste anmeldelser her. Helt topp opphold på et ypperlig hotel på alle måter. Meget hyggelig betjening fra resepsjonen, restaurant ,bar og renholdere.
Og så må jeg nevne noe jeg aldri har opplevd på andre hotell! Vi ble spurt om vi kunne tenke oss og hoppe over romrengjøring da vi bare skulle ha to overnattinger. OK.
Da fikk vi en verdikupong på 5€ som vi kunne bruke på hotellet.
Så en hyggelig og sjarmerende lapp som møtte meg på speilen på badet på kvelden.Sengen var redd opp og her stod det:
Slep tight ! Dear mr Paulsen. Se vedlagt bilde. Koselig
Takk for et meget bra opphold. Håper vi får anledning til å komme tilbake en annen gang.
Hotellvalg i Kiel er i allefall Atlantic Hotel.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, vidarp2013
Frank B, Manager på Atlantic Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2018

Kjære Vidar.

Tusen takk for dine hyggelige ord og for å være gjest hos oss.
Vi ønsker deg et godt nytt år, vær sunn.

Ditt lag fra ATLANTIC Hotel,
din Frank Blasberg, direktør

Anmeldt 11. oktober 2017 via mobile enheter

Fantastisk service og hyggelig personal, maten er kjempe god. Baren (Deck8) har kjempe flotte bartendere, fin utsikt, rolig og avslappende miljø.

Allt i allt
Så er dette er et stend jeg absolutt kan anbefale videre med god samvittighet!

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, Hans Kristian B
ATLANTIC Hotel ... K, Manager på Atlantic Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2017

Kjære Hans Kristian,
Takk for din gode anmeldelse. Vi er veldig glade for at vi kunne inspirere deg. Nå er vi også glade.
Mange hilsener,
laget ditt,
Frank Blasberg, direktør

Anmeldt 25. mai 2017 via mobile enheter

Fikk rommet rett etter ankomst fra Color Fantasy. Betalte EUR 20,- ekstra for utsikt mot havnen. Vel verdt synes vi. Store delikate rom. Gode senger. God lydisolering med stillegående aircondition. Gratis kaffe og te på rommet. Anbefaler å reserve bord hvis man ønsker å spise middag på restaurant Pier 16. Flott spa & fitness avdeling med solsenger på takterrassen i 7 etg. Etter kl. 18:00 frister det med cocktails på takterrassen Deck 8. New York stemning. Bra! Hyggelig betjening og super service på hele hotellet. Kan anbefale et ekstra døgn her hvis man tar et mini-cruise være seg fra Norge eller Sverige.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Roy M
ATLANTIC Hotel ... K, Manager på Atlantic Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2017

Kjære Roy,
takk for hyggelig tilbakemelding og ditt besøk her.
Vi vil bli veldig glade hvis vi kan gjenta det en gang. Inntil da ønsker vi deg lykke til og holde seg frisk.

Din Frank Blasberg, Director ATLANTIC Hotel Kiel