“OK lunchsted”

Kjøkken: Tysk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 22. september 2021

Dette stedet bruker vi med jevne mellomrom når vi besøker Kiel på tur med Color Line.
De har OK mat, til lunch, men ikke det beste spisestedet jeg har spist på.
Servicen var midt på treet - hun skulle slutte dagen etterpå og likte ikke eieren. det ga hun klart uttrykk for. Vi hadde en tørr snitzel med 2 ihjelstekte egg på.
Hadde det ikke vært for at vi har tradisjon for å vvære der, ville jeg ha gått et annet sted.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Victor R

Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

Her har vi vært utallige ganger. Ikke alltid like lett å få bord. Vi må alltid hit når vi er innom Kiel.
Typisk tysk mat med store porsjoner. Schweinehaxen er meget bra, hver gang!
Synes personalet er meget hyggelig på tross av stort press !
De har servering både inne og ute. Lokalet er innredet i «kneipe»-stil!

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, changlek
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

God middag ute i 28 grader, koselig sted.
Kelnerne var hyggelige, men kunne godt vært litt mer oppmerksomme.
Porsjonene var store, ble veldig mett. Currypølse var veldig god.

Dato for besøk: august 2019
Takk, anka345
Anmeldt 22. februar 2019 via mobile enheter

Maten her var grei, vi spiste biff og fries og det var på det jevne. De hadde ikke meny på engelsk og vår servitør snakket ikke engelsk så vi var spente på hva vi kom til å få. Servitøren var dog veldig blid og hyggelig. Sjarmerende lokale og godt øl, og en rimelig pris trekker opp.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, LarsB2474
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Svineknoke med ovnsstektpoter med bacon til og øl,ble for mye mat til frokost.bra service meny på engelsk og klassisk tysk interiør. Neste gang bli det en letter meny

1  Takk, 2303kris

Reisende som så på Das Wirtshaus, så også på

Kiel, Schleswig-Holstein

Har du vært i Das Wirtshaus? Del dine erfaringer!