TripAdvisor

Anmeldelse av Lowenbrau

Lowenbrau
Vurdert som nr. 95 av 410 Restauranter i Kiel
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Vi bestemte åss for å ta frokost her når vi reiste med kielferga. Det var det mange andre som gjorde også. Fult lokale med god stemning god frokost og god drikke:)

Dato for besøk: september 2019
Takk, galagutt

Anmeldt 4. juni 2019

Når jeg er i Kiel, er jeg ofte oppom Løwenbrau. Her er det god stemning, mange norske turister, god mat og drikke. Etter en tur oppover gågaten er fint og slappe av her. Kan sitte både inne og ute. Betjeningen er den samme år etter år. Trivelig.

Dato for besøk: april 2019
Takk, John Helge S
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Et supert treff sted for en hyggelig frokost og en kald øl. Betjeningen er raske og hyggelige. Her treffer man andre mennesker som er glad i en øl og starte dagen med. Festen går videre mot båten i godt humør og nye bekjentskaper, med et par innlagte øl stopp til på veien. Et klart valg.

Takk, Stianhorne
Anmeldt 26. april 2018 via mobile enheter

Familiedrevet restaurant med med veldig god service og mat. Blir alltid tatt godt imot. Er der hver gang vi er i Kiel. 2 - 3 ganger i året.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Magne H
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Ypperlig plass for en pils og matbit med fantastisk vertskap. Sentralt, 10 min. I taxi langs havnen. Vertskapet ordner retur. :)

Dato for besøk: juli 2017
Takk, LightPacker722669

Reisende som så på Lowenbrau, så også på

Kiel, Schleswig-Holstein

Har du vært i Lowenbrau? Del dine erfaringer!