“Spesielt interiør”

Kjøkken: Tysk
God for: Store grupper, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018

Nesten som å være på museum med mange flotte modelskuter å skue når man entrer restauranten.Solid og velsmakende mat. Vennlig og effektiv betjening som kanskje kan virke noe "stive".

1  Takk, BHO_13

Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Flott, sjarmerende restaurant. Utrolig fint sted med masse historie. Deilig mat som må smakes . Jeg likte desserten best . Selv barna spiste opp maten idag.
God vin til maten. Grauer Burgunder kan anbefales .

Dato for besøk: februar 2018
Takk, suse2312
Anmeldt 24. november 2017 via mobile enheter

Kan kun gi toppkarakter her. Hyggelig betjening, fantastisk mat og utrolig atmosfære. Vi kom uten reservering, men de fant et lite bord til oss. Anbefaler å reservere for å være sikker.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Øyvind A
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Flott lokale med god atmosfære. Vi hadde kun en lett lunsj, og den smakte fortreffelig. Prisene er høye, og porsjonene små.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Bjørn Arnold A
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Måtte sjekke ut restauranten som TripAdvisor har på 1. Plass her. Vi valgte hver vår suppe som ble servert i en svært liten suppeskål, men som til gjengjeld var veldig god. Brødet som ble servert til kunne godt vært litt mer spennende. Flotte lokaler og masse folk, men med forholdsvis stive priser.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 63gudruna

Reisende som så på Schiffergesellschaft, så også på

Lübeck, Schleswig-Holstein

Har du vært i Schiffergesellschaft? Del dine erfaringer!