“Enestående atmosfære”

Kjøkken: Tysk
God for: Spesielle anledninger, Store grupper, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. januar 2019

Veldig bra restarant. En av de eldste i Tyskland. Bestill i god tid, for her er det rift om bordene. God mat og ikke minst det tyske ølet. Hyggelig betjening, og faktisk ganske rimelig.

Takk, Per G

Anmeldt 7. november 2018

Nesten som å være på museum med mange flotte modelskuter å skue når man entrer restauranten.Solid og velsmakende mat. Vennlig og effektiv betjening som kanskje kan virke noe "stive".

1  Takk, BHO_13
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Flott, sjarmerende restaurant. Utrolig fint sted med masse historie. Deilig mat som må smakes . Jeg likte desserten best . Selv barna spiste opp maten idag.
God vin til maten. Grauer Burgunder kan anbefales .

Dato for besøk: februar 2018
Takk, suse2312
Anmeldt 24. november 2017 via mobile enheter

Kan kun gi toppkarakter her. Hyggelig betjening, fantastisk mat og utrolig atmosfære. Vi kom uten reservering, men de fant et lite bord til oss. Anbefaler å reservere for å være sikker.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Øyvind A
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Flott lokale med god atmosfære. Vi hadde kun en lett lunsj, og den smakte fortreffelig. Prisene er høye, og porsjonene små.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Bjørn Arnold A

Reisende som så på Schiffergesellschaft, så også på

Lübeck, Schleswig-Holstein

Har du vært i Schiffergesellschaft? Del dine erfaringer!