“Nydelig snitzel med tilbehør.”
Anmeldelse av Lübecker Hanse

Lübecker Hanse
Vurdert som nr. 4 av 405 Restauranter i Lübeck
Kjøkken: Østerriksk, Bespisning, Delikatesseforretning, Tysk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig snitzel med tilbehør. Vi kom sultne til Lubeck etter en tur fra København. Fant stedet på nettet. De var fullbooket men vi fikk likevel plass. Nydelig wienersnitzel, poteter og eksepsjonelt god salat. Hyggelig betjening og lett å finne i altstadt.

2  Takk, Catarina S

Anmeldt 25. april 2019

Dumpet tilfeldig innom påskeaften og var heldig som fikk bord da det egentlig var fullt.Hyggelig og flink betjening som gjorde alt for at vi skulle ha en hyggelig kveld og det ble det.Hadde Wiener Schnitzel vom Kalb
mit Bratkartoffeln und Salatbouquet.Og ble anbefalt en hvitvin fra Mosel.Alt var godt og i et sånt miljø som var bygd som mølle på 1600 tallet så må man bare kose seg.Anbefales.

Dato for besøk: april 2019
Takk, OlaO161
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Du blir møtt av restaurant eier, som er blid og imøtekommende. Ligger i en sidegate , men enkel å finne.God mat. Anbefales

Dato for besøk: august 2017
Takk, Inger H
Anmeldt 13. april 2017 via mobile enheter

Personlig restaurant, sjefen sjøl tar imot deg, hilser med håndtrykk.
Personalet er svært imøtekommende og kunnskapsrike.
Flaks at vi bodde like ved, og fant denne perlen.
Nydelig, ferskt, hjemmelaget brød, god scampi, perfekt roastbiff og diger biffmiddag til far.
God vin og alt slik det SKAL være på en ordentlig restaurant.
Er du i Lübeck, finn frem til denne bortgjemte og avslappede lungen.
Anbefales sterkt.

Dato for besøk: april 2017
Takk, ArneBob
Anmeldt 3. desember 2016 via mobile enheter

Etter å ha prøvd å få bord ved flere restauranter på lørdagskveld midt i travleste Weinachtsmarkt endte vi her. Takk og lov for at vi ikke fikk bord på de andre stedene. Interiøret, betjeningen og maten var utmerket. Servitøren sa at det ville ta litt ekstra tid å få maten (pga. Mye gjester) men det føltes ikke som vi ventet ekstra. Betjeningen var hyggelig og oppmerksom. Maten (bestilte 250g steak) var fantastisk. Ble anbefalt en utmerket vin som gikk perfekt til kjøttet. Alt i alt en meget bra opplevelse. Hit kommer jeg gjerne igjen!

Dato for besøk: desember 2016
1  Takk, erikm108

Reisende som så på Lübecker Hanse, så også på

Lübeck, Schleswig-Holstein

Har du vært i Lübecker Hanse? Del dine erfaringer!