“God tysk tradisjonskost”

Kjøkken: Bryggeripub
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Tradisjonell mat i tradisjonelt lokale. Anbefaler haxe, nydelig mør og god. Dette stedet er et must når vi er i Lubeck. Serverer tradisjonelle tyske retter etter sesong.

Takk, ingebj_rgf

Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Var der en hektisk torsdagskveld. Fikk god mat i rikelige porsjoner av svært hyggelige og effektive servitører. Vi kommer igjen

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, EivindA_12
Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

En koselig restaurant med god mat og øl fra eget bryggeri. Vi spiste svineknoke som smakte himmelsk. Ølet var også kjempegodt. Bryggerikjelen kunne man se stå og koke i restauranten. Anbefales

Dato for besøk: desember 2017
Takk, evbnil
Anmeldt 17. april 2017

Vi ble møt av en fra betjeningen som startet med å fortelle at de ikke tok kreditt kort, for så å fortelle at nærmeste minibank var å finne i gågateorådet. mulig dette er et triks for å få oss ekstra sultne før middag. Etter å ha tatt ut bar-geldt, var vi tilbake igjen. Vi fikk et flott langbord i kjelleren. Hun so tok bestillingen var utrolig rask og effektiv, bar litt preg av McDonalds...
Passer ikke på et slikt sted.
Maten ko raskt, og smakte utrolig bra, godt utvalg kjøtt, bra med grønnsaker og poteter.
Alt meget delikat lagt opp på talerkenen.
Kan absolutt anbefale stedet, men husk å ta med penger.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Cardriver63Norge
Anmeldt 5. august 2015

Dette var en koselig restaurant med familiær stemning. Maten var helt grei, kanskje litt over gjennomsnitt. Vi har ingenting å klage på, men vi vil ikke fremheve dette stedet som mer enn kanskje litt over gjennomsnittet. Vi tror det var datteren til eieren som serverte oss, og hun hadde helst lyst til å gjøre noe helt annet, følte vi.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Carine M

Reisende som så på Brauberger zu Lubeck, så også på

Lübeck, Schleswig-Holstein

Har du vært i Brauberger zu Lubeck? Del dine erfaringer!