“Ikke la deg lure av det er en hotellrestaurant”
Anmeldelse av LaBaracca

LaBaracca
Vurdert som nr. 143 av 422 Restauranter i Lübeck
Anmeldt 5. november 2018

Vi var nok litt skeptiske til å velge en restaurant som også er et hotells frokostrestaurant, men siden det denne fredagen var umulig å finne plass til 8 personer på andre anbefalte restauranter så tok vi sjansen. Og vi ble positivt overrasket. Noen i følget hadde sterke motforestillinger mot å bestille maten via bilder på en iPad, men selv det viste seg å være både enkelt og praktisk - ekstra vann/vin kom på bordet meget kort tid etter at vi la iPaden på nøkkelsymbolet på bordet. Kvaliteten på maten var meget god, servicen forøvrig førsteklasses. Prismessig er den i midten (noe som for oss nordmenn betyr "Billig"). Og det er plass til veldig mange her, lett å få bord.

1  Takk, 12_geh

Anmeldt 2 uker siden

Dato for besøk: januar 2023
Anmeldt 10. juli 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 31. oktober 2021

Anmeldt 24. juli 2021

Reisende som så på LaBaracca, så også på

Lübeck, Schleswig-Holstein

Har du vært i LaBaracca? Del dine erfaringer!