Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig bra til, rommet var stort og rent, det var gode senger og minibar. Men hotellet er ganske lytt mellom rommene, og på badet er det en glass skyvedør som overlater lite til fantasien. Håper hotellet gjør noe med dette, da de selv sa at de er klar over problemet.

Opphold: juli 2017
1  Takk, Cecilie W
Anmeldt 16. mai 2017 via mobile enheter

Dette er eit flott hotell, roligt området og midt i sentrum.
Moderne og flotte rom, en seng så god at man nesten har lyst å ligge i den resten av dagen.
Rent og flott, kan trygt anbefale dette hotellet.

Opphold: mai 2017, reiste som et par
Takk, Thore arild Ø
Anmeldt 29. januar 2017

Sentralt i den gamle delen av byen ligger dette svært gode hotellet. Innbydende resepsjon og lobby, gode rom med god plass og et fint bad. Housekeeping var meget god og presis. Resepsjonen var effektive og vennlige. Frokosten var i ypperste klasse, med gode bakervarer og det meste av hva man kunne ønske seg. Restauranten var elegant, og maten der var avansert og inspirerende. Baren var super, utvalget var godt, det eneste vårt følge kunne peke på var gasspeisen som ble for varm.

Konferansefasilitetene var også meget gode.

Skal du til Lübeck er Atlantic et valg du ikke vil angre på.

• Opphold: januar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Kjell1958
Anmeldt 30. november 2016

Flotte, store nyoppussede rom, hyggelig betjening og god frokost. Vi hadde connecting rooms og var veldig fornøyde med størrelsen på rommene. Begge rommene var godt rengjorte. Parkeringen var vegg i vegg og fungerte utmerket. Alt i alt 5 stjerner fra meg her.

Opphold: juli 2016
Takk, Henrik M
Anmeldt 14. september 2016 via mobile enheter

Veldig bra hotell med hyggelig betjening.God frokost og gode senger.wifi virket også veldig bra.Parkeringen i nabohuset var også grei.Veldig sentralt i forhold til gågaten og handlestrøk.Absolutt et hotell å anbefale.

Opphold: september 2016, reiste med familie
Takk, Leif A