Trip.com
Anmeldt 28. mai 2018

Et veldig bra hotell ca 2,5 km fra sentrum av byen. Flott utsikt fra restauranten/frokosten i 8. etage. Buffeten kunne med fordel fordeles over flere sider av kjøkkenet da det var litt trangt med flere gjester samtidig. Speil egg mot ekstra betaling!! Parkering ca kr 100 pr døgn rett bak hotellet. Ellers anbefaler jeg hotellet til alle.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, Steinar820
Anmeldt 11. juni 2016

Vi gledet oss til å besøke dette hotellet siden det så bra ut på nettstedet deres. Imidlertid fikk vi en liten indikator på servicen på hotellet da vi ringte resepsjonen for å stille dem et spørsmål. De slang bare på røret. Denne servicen fortsatte under hele vårt opphold. Det fortsatte med at resepsjonen ikke kunne finne vår bestilling og påstod at vi hadde ikke bestilt noe rom. Resultat: de stod og lette på feil dato. Ved middagen i restauranten fikk vi ikke vindusplass selv om mange bord var ledige der. Da vi spurte om vi måtte bestille frokost til neste dag, fikk vi beskjed om at det ikke var nødvendig siden restauranten hadde plass til alle hotellets gjester. Da vi ankom restauranten neste morgen, fikk vi beskjed om at det ikke var plass.

Alt i alt gjorde personalet alt de kunne for at vi fikk et dårlig opphold. På rommet var det også bare en pute og ett tannglass. Etter dårlig erfaring med resepsjonen spurte vi værelsespiken etter en pute til, og det fikk vi.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Nora-Lise T
Anmeldt 3. juli 2015

Dette var som forventet, rent, moderne og serviceinnstilt betjening. Det eneste vi ikke likte (og det er helt personlig og går ikke utover vurderingen) er glassvegger til bad og toalett. Men vi ville nok ha valgt dette også ved en senere anledning. Spisesalen var velutstyrt og delikat (tiltross for at det var ganske fullt da vi spiste frokost der). Godt utvalg i frokostbuffeten. Noe for en hver smak.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Truls Halvor I
Anmeldt 10. april 2015

Dette er et modernt hotel med en særpreget restaurant på toppen I 8. etasje I stedet for gjemmet nede sok vanlig.
Under frokosten og dinner har du fri sikt på område og til sentrumet med sine kirketårn.

Noen av rommene har glassvegger mellom soverommet og baderom.
Hvis du ikke liker dette ide må du bare spørre om et rom på nordsiden.
Eget parkeringshus mot 8€ p. tag er heller ikke dårlig.

Personalet var veldig hjelpsom når vi hadde spørsmål. også på restaurant kan man enkelt bestille ting utenom menyen.

- service av personalet
- TV som har til og med kanaler ( er ja ikke alltid sånn)
- Ikke for langt fra Lübeck sentrum (20 min å gå, 5 min med bil)
- modern / ny
- restaurant, utvalget og kvaliteten på maten. Utsikt

Minus
- Temp. kontroll på rommet går gjennom resepsjonen, ring og blir justert for deg
- WIFI noen ganger ustabilt
- temp. på dusjen ville varierer litt av og til.... ikke alltid fint at man plutselig føler seg som en hummer I gryten :-)

Dato for oppholdet: april 2015
Takk, Bjorn2012
Anmeldt 4. april 2015

Nydelig middag i 8 Etg, bra romslig rom rent og ryddig. Hotelbetjeningen var meget hyggelig, i baren kunne det vært noe raskere betjening, men bra mat og drikke ble det.
Frokosten var rikholdig, betjeningen kunne spurt on man ønsket speilegg, men man måtte spørre etter det

Dato for oppholdet: april 2015
Takk, Gerry66hamar