Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger med topp beliggenhet ved elven :) Vi liler best litt historiske eller spesielle hoteller, men dette flott moderne hotellet var absolutt meget bra! Stort rom
Og meget god seng og herlig dyne :)

Opphold: august 2017, reiste som et par
Takk, Norw50
Anmeldt 7. august 2017

• Opphold: august 2017, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Dette er et lekkert hotell i hjertet av Lubeck. Fantastisk beliggenhet nede ved elven. Nydelig ute område. Sengen var. Ledig god med perfekt madrass og et godt utgangspunkt for en god natt søvn. Frokosten er variert og god, vennlig og proff betjening. Det samme var velkomsten i resepsjonen. Vi kommer tilbake.

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Travelling2you
Anmeldt 6. mai 2017 via mobile enheter

Rent og hyggelig hotell i kort avstand fra sentrum. Rommene er romslige og de rommene vi fikk hadde begge sofagruppe. Servicen på hotellet var bra og betjeningen hyggelig. Vi hadde ikke frokost på hotellet så ikke noe å melde derfra.

Opphold: mai 2017, reiste med familie
Takk, Arild H
Anmeldt 2. mai 2017

Hotellet er et godt sted å bo, meget sentralt i Lubeck og er et sted vi kommer tilbake til så snart anledningen byr seg. Hotellet har høy standard, på alle måter, og frokosten er nesten alltid en god opplevelse. Kan absolutt anbefales.

• Opphold: mai 2017, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu