Anmeldt 17. april 2017

Vi var 4 personer i reisefølget og fikk rom 210, et flott rom som lignet en leilighet. Flotte senger, rolig beliggenhet, rent og pent over alt. Lubeck er en koselig by, flotte restauranter og caffeer. Siden hotellet ligget i nærheten av Alt-Stadt så er det kort vei til handlegaten og torvet. Hotellet tilbyr en flott frokost, og ikke minst betjeningen er positive og serviceinnstilte.

Romtips: Stille og rolig hotell, rom 210 anbefales.
Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Cardriver63Norge
Anmeldt 29. juni 2016

Trivelig hotell i gamlebyen hyggelig betjening rent koselig rom god service. Bra beliggenhet,nær kanalen. Nært båtturer, bussturer, ikke langt fra togstasjonen som tar ca 70 min. Til Kiel. Bakgården er veldig hyggelig til frokost på morgenen og koselige kvelder.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, FrankGullColtM
Anmeldt 13. juli 2014

Ett supert hotell med hyggelig betjening, fine rom, god mat og rent. Her kan du nyte en flott by inne få meter, med barer restauranter og masse historie i skjønn samhørighet. Parkeringshus 2 gater opp fra hotellet som koster 10€ pr døgn er greit da det er liten plass i de smalegatene.

Romtips: Vi hadde rom mot gaten, litt uheldig da Tyskland slo Brasil i fotball VM ellers lite å si hvem rom man velger.
Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, VegarOst1
Anmeldt 3. august 2013 via mobile enheter

Vi booket ett røykfritt dobbeltrom over nettet, og visste da ikke noe annet om hotellet enn at det lå svært sentralt.
Overraskelsen var derfor stor når vi så hotellrommet, som var riktig stort og flott! Rommet inneholdt en stor og god dobbeltseng, en hvit skinnsofa, liten sittegruppe med to stoler og ett lite bord, skrivebord, minibar, og ett romslig dobbeltskap.
Badet var passe stort med dusjkabinett, hårføner, håndkletørker og alt man trenger på ett bad.
Vi hadde rom i 4. etg med fire store doble vinduer ut mot gaten, noe som naturlig nok førte med seg litt støy.
Frokosten var meget bra, stort utvalg av alt man kan tenke seg til en frokost, og mulighet til å sitte både ute og inne.
De ansatte var imøtekommende, hyggelige og profesjonelle.
Alt fungerte perfekt og jeg kan bare varmt anbefale stedet!

Dato for oppholdet: juli 2013
Takk, GunnRode
Anmeldt 24. april 2011

Vi valgte å legge påsketuren til Tyskland og Lubeck, valget falt på dette sentrumsnære hotellet. Servicen var meget bra, vi ble tatt godt i mot, og guidet til vårt rom, som var stort, rent og hadde et bra flislagt bad. Vegg til vegg teppet på rommet kunne godt vært byttet ut, men var helt greit. Frokosten på hotellet var meget bra, bra med pålegg og god kvalitet på råvarene. Nærheten til sentrum var et meget stort pluss. vi anbefaler dette hotellet for en langweekend i Lubeck.

Dato for oppholdet: april 2011
Takk, cardriver63