Expedia.comUSD 137
HolidayInn.comUSD 137
Agoda.comUSD 147
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Veldig bra hotell. Vennlig personale. Veldig grei belligenhet. Frokosten bra helt nydelig. Bassenget var bra. Rent og pent. Prøvde ikke treningsenter men det så bra ut. Rask inn og utskjekking Vi kommer gjerne tilbake her.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, SteinMagneB
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Veldig bra hotell.
Store rom, Pent, rent og veldig hyggelig personale.
Barna har storkost seg.
God frokost og kort vei til byen. Gratis parkering for de som kommer med bil.
Anbefales på det sterkeste !

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 469maritl
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Greit og flott sted og overnatte ca halvveis mellom Antwerpen og Oslo. Kom sent på kvelden og bestilte en nydelig middag. Rommet var helt topp. Startet tidlig med frokost dagen etter. Det var nesten som en stor norsk frokost.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Arne Gunnar H
Sales_und_Marketing, Director of Sales på Holiday Inn Lubeck, an IHG hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2018

Dear Arne,

thank you for taking the time to review our hotel. We are delighted to hear that you had such a nice stay with us. The happiness of our guests is our top priority and we will gladly pass on your kind words to our staff.

We hope to see you again soon.

Natalie van Wyk
Sales & Marketing

Anmeldt 2. mars 2017

Hyggelig innsjekking, flott, stort hotellrom og en helt fantastisk frokost. Mulighet for å parkere i garasje for 12 euro, hvilket vi valgte, siden vi hadde bilen full av skiutstyr. Alternativt virket det greit med gratis utendørsparkering. Koselig hotellbar, med et sjarmtroll av en bartender. Abnbefales!

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Evy A
Anmeldt 9. januar 2017

Hyggelig hotell, store rom med moderne design. Kunne hatt litt bedre lys og varme på badet ellers var det fint. God og innbydende frokost i hyggelige omgivelser. Super beliggenhet, hyggelig betjening. Anbefales.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Karin F