“Dårlig service”

Vurdert som nr. 44 av 407 Restauranter i Lübeck
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Ingen kø kultur i annerledes tider. Betjeningen himlet med øynene når man pent spurte om hvordan kø systemet fungerte. Værste servicen vi opplevde i Lübeck

Takk, christinajacobsen
Christina, Inhaber på L'Osteria Lubeck, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2021

Ciao Christina,

danke für Dein Feedback! Wir möchten uns für den nicht optimal verlaufenen Empfang und das Missverständnis entschuldigen. Dass wir Dich auch insgesamt nicht überzeugen konnten, tut uns
leid. Wie Du schon bemerkt hast, stehen auf all unseren Tischen „Reserviert-Schilder“. Das hat einen
ganz einfachen Grund: Einerseits sind tatsächlich einige Tische vorab reserviert worden. Zum
anderen möchten wir Dir und Deiner Begleitung, auch ohne vorherige Reservierung, gerne den
perfekten Tisch zuweisen. Damit uns das gelingen kann, haben wir diesen vorsorglich schon mal
reserviert. Für den perfekten Service begleiten Dich dann gerne persönlich an Deinen Platz und
behalten so den Überblick, auch wenn viel los ist. Wir bitten hierfür um Dein Verständnis!

Liebe Grüße
Dein L'Osteria Team

Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Vi kom inn og ble vist til baren for å vente, da det var fullt. Det var ikke noe galt i det, bortsett fra at bartenderen ikke så ut til å ha tid eller lyst til å ta i mot en bestilling. Greit nok. Det tok ikke lang tid før vi fikk et bord, en veldig koselig plass. Vi fikk bestilt relativt raskt. Selv om man kunne føle litt på servitørenes stress var det ikke vanskelig å nyte den gigantiske, nydelige, velsmakende pizzaen. Maten kom fort og servitørene var blide. Neste gang jeg kommer til Lübeck vil jeg nok dra hit igjen!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, majasjso
ChristinaW003, Manager på L'Osteria Lubeck, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2019

Grazie mille, dear majasjso!

We were delighted to have you with us and are pleased that you enjoyed your visit so well. :-)

Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Italiensk mat som leverer men ikke på det høyeste nivå. Vinutvalg er svært redusert. Ok kvalitet men ikke interessant for dem som liker god vin. Enorme størrelser på pizza som smakte bra. God service

Dato for besøk: april 2019
Takk, FrodeI
ChristinaW003, Manager på L'Osteria Lubeck, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. april 2019

Ciao FrodeI,

Thanks a lot for your rating. Can you tell us how we could earn another two more stars next time?

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde kjørt i mange rimer og gledet oss til en koselig aften med Italiensk pizza og vin! Fikk raskt et bord inne i et hjørne, helt ok. Kelner var på oss med bestilling umiddelbart , ok! Men hva med vann på bordet - det var 30 varmegrader?!
Uansett, fordrinken kom raskt, og det gjorde også maten.
Vin til maten kom veldig sent etter at de husket at vi skulle ha det....Den var elendig, varmere enn kaffen og servert for sent.
Pellegrino som vi bestilte samtidig, purret vi på tre ganger. Når vi fikk tak i en kelner!
Til slutt, en time etter vi bestilte vannet ble det sendt bort en stakkars hyggelig bartender med vannet. Tøft av han, da kelneren selv ikke gadd eller turte å komme med det.
Vannet betalte vi ikke noe for etter å ha forlangt det slik - skulle bare mangle!
Oppsummert;
- God pizza, men elendig service.
Vi velger noe annet neste gang vi er i Lubeck!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Chaug123
Christina W, Manager på L'Osteria Lubeck, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Ciao Christian,

Many thanks for your feedback. First things first: We're pleased that you came to us, so we were especially upset to read your feedback.

I would like to say on behalf of the whole team that we're very sorry that our service was messed up and that you had to wait so long. We understand your annoyance very well. To put it bluntly, it was not a good day for us. Of course that is no excuse for you having to wait for such a long time. At our next team meeting we will have another thorough discussion about what happened to you, so that we can ensure that such things don't happen again.

Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Middag etter en lang dag i bilen fant denne restaurant kun få min fra hotellet fikk bord ute til 6 godt og varmt rett ved elven godt utvalg av mat & drikke imøtekommende og smilende servitrise

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Stein J
Christina W, Manager på L'Osteria Lubeck, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Grazie mille!

Reisende som så på L'Osteria Lubeck, så også på

Lübeck, Schleswig-Holstein
Lübeck, Schleswig-Holstein

Har du vært i L'Osteria Lubeck? Del dine erfaringer!