“Klassisk og bra restaurant”
Anmeldelse av Casa Pepe de la Judería

Casa Pepe de la Judería
Vurdert som nr. 42 av 1 165 Restauranter i Cordoba
Kjøkken: Spansk
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Middag, Reservater
Anmeldt 31. juli 2016

Vi fikk denne restauranten anbefalt. Det var ikke noe dårlig valg. Atmosfæren var fantastisk, klassisk spansk og betjeningen meget hyggelige og serviceminded. Maten var også god, men manglet kanskje litt det lille ekstra som skal til for å heve seg fra meget bra til glimrende. Men fullt godkjent og et sted som kan anbefales.

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, GourmetPAF

Anmeldt 8. oktober 2015

Veldig god mat og utrolig hyggelige kelnere - særlig vår venn Kiko som drømmer om norske fjorder. Nå vet vi hva tapas er

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Trygve S
Anmeldt 10. mars 2015

Ble godt mottatt. Man kan velge tapasdelen eller restaurantedelen. Vi valgte det siste.. Det er mange rom. Både oppe og nede. Vi valgte patiodelen. Hadde et smakfult måltid her. Spiste en helt nydelig Rabo Tora 16.50 euro. Min mann hadde Salomillo Ternera 23 euro. Vi delte en dessert 5.50 euro. Med 2 glass vin og mineralvann kom det på 64 euro. Det er det ikke noe å si på. De hadde en morsom vri. Vi ble spurt om hvor vi kom fra da vi bestilte dessert. Da vi ble servert, var min tallerken pyntet med : NORGE i dekorgele. Artig! På slutten av måltidet var alle bordene opptatt. God blanding av spanjoler og turister. Dette er stedet for en god lunch eller romantisk middag. 4 smilefjes.

Dato for besøk: februar 2015
    • Atmosfære
2  Takk, Elin-Per
Estrella S, Director de Relaciones Públicas på Casa Pepe de la Judería, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2015

Takk for ditt bidrag, Elin-Per. Vi er glad du likte våre spesialiteter, som oksehale eller okse Indrefilet, samt vår moro miljø og de små detaljene som vi liker å ha med våre gjester.

Anmeldt 20. januar 2015

Dette begynner å bli en av mine favoritter i Cordoba. Meget bra mat, proffe ansatte som gjør en god jobb, helt fra velkomsten, gjennom måltidet og til avreisen. Ikke spesielt billig, men meget bra. En fantastisk tomatsuppe (halv porsjon er dog rikelig), solid hovedrett og en grei dessert. Godt råd for vin til maten.

Dato for besøk: januar 2015
    • Atmosfære
2  Takk, JessheimNord
Anmeldt 28. april 2012

Vi ble anbefalt denne av hotellet. Men det var ikke noe spesielt bra opplevelse. Hyggelig betjening, men standard mat. Jeg er sikker på at det finnes bedre matopplevelser for samme pris i Cordoba.

Dato for besøk: april 2012
Takk, jarlemann

Reisende som så på Casa Pepe de la Judería, så også på

Cordoba, Province of Cordoba

Har du vært i Casa Pepe de la Judería? Del dine erfaringer!