Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Kjempefint hotell med perfekt beliggenhet. Nydelig utsikt fra flotte rom, alle rom har fine balkonger, de fleste med sjøutsikt. Herlig bassengområde. Ligger i utkanten av gamlebyen med gangavstand til hele gamlebyen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 229karinag
Eduardo223, Gerente på Parador de Cadiz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2018

Dear Karina

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Rommene var store med veldig gode senger. Flere puter å velge mellom. Både dusj og badekar. Rent og fint. Veldig bra service i resepsjonen. Bassengområdet er fantastisk med gode flytesenger i 2 spesialtilpassede basseng. Flott basseng med diverse spa løsninger. Grei mat i basseng baren.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 692sveins

Dear Svein

Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Rommet var veldig fint og bassenget var stort og fint det også. Spa avdelingen var avslappende og eksklusivt! Restauranten har god mat og service. Vi kommer helt sikkert tilbake❤️! dette hotellet anbefales!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Francine911

Dear Francine

Anmeldt 9. juli 2018

Vi hadde en "hjørne-suite" på hotellet med fantastisk utsikt over Cadiz og Atlanterhavet. Rommet var bare en nytelse, 2 bad/toalett, og stort oppholdsrom. Hotellet ellers er nytt og modern med store oppholdsrom bade ute og inne. Restauranten serverte fantastisk mat, og vi hadde et to-dagers opphold her som vi sent vil glemme. Veldig hyggelig personale... det er nok Ganske sikkert at dette var først, men ikke siste gangen vi besøkte Parador de Cadiz.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Svesa
Eduardo223, Gerente på Parador de Cadiz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2018

Dear Svesa

Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Første gang vi er i Cadiz, nydelig hotel med god service og helt fantastisk beliggenhet. Helt fantastisk utsikt fra rommet. Virkelig valutta for prisen her. At de har lader for Tesla er også et pluss for oss.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, trondn344
Eduardo223, Gerente på Parador de Cadiz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. februar 2018

Dear Mr.

First of all, we would like to thank you for answering this survey about your recent stay in this parador in Cádiz, as the opinions and suggestions of our guests help us to improve the quality our our services.

We take note of your comments to improve our service and facilities.We are very pleased to know that you have enjoyed your stay here.

We thank you again for letting us know your opinion and look forward to welcoming you again.

Yours faithfully,

Eduardo Oriola