“Hyggelig spiseplass”

Vurdert som nr. 55 av 565 Restauranter i Estepona
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. november 2016

Meget hyggelig betjening på en liten hjørneplass på torget. En ganske rik meny til middels priser. Paellaen var smakfull men minte kanskje litt mer om risotto enn Paella.
Kjøttrettene var gode men kanskje litt lite krydret.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Svein81

Anmeldt 8. juli 2014

Jeg smakte på to forskjellige salater, begge var veldig smakfulle, friske og utrolig gode. Min mann tok entrecote begge dagene, han var godt fornøyd. Et sted å anbefale andre og å komme tilbake til :) Enkel, men god mat og hyggelig lite torv å sitte på.

Dato for besøk: juli 2014
    • Atmosfære
Takk, Tone N
Anmeldt 29. september 2013

Restauranten ligger midt i gamlebyen på et lite torg med flere restauranter. Skulle det være dårlig vær har de også hyggelige lokaler innendørs. Omfangsrik meny med fisk, pizza og lokale og internasjonale retter. Maten var veldig god, men det tok litt lang tid før vi fikk hovedrettene. Restauranten er familiedrevet og betjeningen er svært hyggelig.

Dato for besøk: september 2013
Takk, JanR234
Anmeldt 14. oktober 2012

Ok, men dårlig service når torget fylles opp. Mye turister på torget og det blir noe dyrere enn andre mer autentiske steder. Anbefales å ta en kaffe og en Carlos I , får vel en desiliter i glasset.

Takk, JongH_12
Anmeldt 6. mai 2012

God service, fantastiske salater, pasta og god tapas. Stellebord og bra hygiene. Anbefales!

Takk, Benedicteok

Reisende som så på MaduBar Fusion, så også på

Estepona, Costa del Sol

Har du vært i MaduBar Fusion? Del dine erfaringer!