Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Budde her i en uke i vinter. Hotellet ser veldig fint ut fra utsiden og i lobbyen, men rommet trengs en oppgradering. Gammelt og slitt og aircondition virket ikke. Var null ventilasjon så det ble varmt og innestengt på rommet. Betjeningen var hyggelig og flinke.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, oddkristerf2018
H10EsteponaPalace1, Director de Relaciones Públicas på H10 Estepona Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mars 2018

Dear Guest,
Thank you for choosing us for your stay, for taking tame to share your experience and also for rating us.
It is a pleasure to hear that you enjoyed the service in our hotel.
We apologize for not reaching your expectations with regards to the room. Renovations are carried out throughout the hotel regularly. Only last week new chairs for the main restaurant arrived. If you had a problem with your air-conditioning in your room we would have appreciated if you had informed us, so that we may have had a chance to sort any possible problem and make your stay more enjoyable.
We would love to be able to welcome you again.
With kind regards on behalf of the whole H10 Estepona Palace team.

Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Vi er nå. Opplever hotellet som hyggelig og fint. Vi har fått et nyoppusset rom i 6 etg. 641 med balkong og utsikt over sjøen. Deilig.
Rommet er passe stort til 2. Og et romslig bad. Her får vi redd seng og vasket hver dag. Vi bestilte Nespresso maskin, som de fyller på med kaffe, te og vann hver dag.
Frokosten er deilig. Mye å velge. Men, men akustikken i spisesalen er uholdbar. Vi trodde vi kom til et voksent hotell, men nei. Her hyles det og skrikes det av en gjeng drittunger som hiver i seg kaker på kaker. Og hyler etter mere søtsaker.
Og foreldre som ikke bryr seg.
Så frokosten er en plage.
En annen ting er at mannen står tidlig opp, for å få solsenger. For lite senger til et så stort hotell.
Stranden er dårlig, dårlig. Der kan man ikke være. Vannet blir ekkelt av søppel og fuglefjær langs vannkanten, ekkelt.
Ellers er vi kjempefornøyd med oppholdet så langt.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Jenny P
H10EsteponaPalace1, Subdirector på H10 Estepona Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2017

Kære kunde,
Tak fordi du har valgt os for dit ophold, tag dig tid til at dele din oplevelse og evaluere os.
Vi beklager, at stranden ikke er til din smag. Men det hører ikke hjemme i hotellet.
Og vi undskylder for ikke at opfylde dine forventninger.
Vi ser frem til din tilbagevenden.
Hilsner på vegne af hele holdet H10 Estepona Palace.

Anmeldt 7. april 2017 via mobile enheter

Jeg vil ikke anbefale dette hotellet. Grunnen er at det var helt uutholdelig i frokost salen. Her var det skramling av bestikk og tallerkener hele tiden. Betjeningen trillet også rundt med metall traller hvor tallerknene klirret høylytt. Det var ikke fred hvor enn du ble plassert i salen. Hotellet forøvrig og beliggenheten var fin. Kirsten-Kjell

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Escape384319
H10EsteponaPalace1, Subdirector på H10 Estepona Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. april 2017

Kjære kunde,

Takk for at du valgte oss for oppholdet, for å ta deg tid til å dele dine erfaringer med så mange detaljer å hjelpe fremtidige gjester og for vurdering oss.
Vi beklager for ikke å møte dine forventninger om fred.
Vi håper du gir oss en mulighet i fremtiden.
Hilsener på vegne av hele H10 Estepona Palace lag.

Anmeldt 17. juli 2016 via mobile enheter

Vi var på besøk her nå i juli..... Veldig fin beliggenhet, flott ytre av hotellet. Når vi skulle spise, så valgte vi å sitte ute. Angrer på det, når jeg så hvor mangen fugler som fløy rundt og med en gang var de på bordene og spiste mat og gjorde fra seg på både bord og stoler. Så passet man ikke på, så hadde man fugleskit på klærene. Sitte inne kunne man ikke pga skikkelig høyt lydnivå. Betjening var veldig hektisk.

Rommene var greie nok, vi hadde sovesofa i bruk og den kunne ikke jeg sove på. Madrass var en vits, kjente hver eneste fjær og skrue...

Og vi hadde leiebil, var til tider vanskelig å finne plass utenfor. Kjørte inn i garasjen en gang så plutselig ville de belaste rommet for x antall € noe vi ikke fikk opplyst, så kjørte bilen ut igjen og fant en plass ute etter mye om og men.

Helt grei ferie men tviler på at jeg kommer til å velge dette stedet igjen.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 24trulsg
H10EsteponaPalace1, Subdirector på H10 Estepona Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2016

Kjære kunde,

Takk for at du velger oss igjen for oppholdet, for å ta seg tid til å dele sine erfaringer og evaluere oss selv.

Fugler i åpen og ledig plass det er ingen måte å kontrollere, kontinuerlig rengjøre noen type ulykke kan føre til. Vi angrer ikke nå sine forventninger om lyden i restauranten, og foretrekker å ha problemer med fugler.
Når det gjelder seng, hvis du forteller oss at du under oppholdet, kan vi alltid finne løsninger.
Tyder på at vi kontrollerer biler leies kunder. Det er byrået som ansetter dem.
så vi ser frem til ditt neste besøk, og ikke glem å anbefale oss.

Anmeldt 3. desember 2014 via mobile enheter

Har vært der ved visning av hus og var godt fornøyd med opphold. Både pris service og beliggenhet i forhold til Strand . Helt greit for en liten byferie. Greit også for en familieferie. Estepona i seg selv er en ferie verd. Kort avstand fra hotellet til en meget severdig gammleby

Dato for oppholdet: september 2014
Takk, joachimf2014