“Fantastisk ”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Trendy restaurant som serverer utsøkte Spanske og internasjonale retter. Her er det også en kjempehyggelig patio ! Utsøkte retter og hyggelig servitører

Takk, tkris
Sara R, marketing y publicidad på La Casa Del Rey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Thanks Tkris!
We are pleased to know that your visit was enjoyable. Our aim is that all our customers feel like at home and enjoy the experience.
We hope to see you again!

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Feriemiddag med familien. Nydelig mat og fantastisk service, vi bare gikk forbi og fikk bordet til noen som ikke hadde dukket opp. Tapas med gode smaker og god vin. Morsomt tips førte til en litt spesiell dessert. Appelsin vin, veldig annerledes men et godt følge til manchego ost. Litt små bord, men det er vel slik det skal være

Takk, Stein P
Sara R, marketing y publicidad på La Casa Del Rey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2018

Thanks Stein!
We are pleased to know that your visit was enjoyable. Our aim is that all our customers feel like at home in our house and they enjoy. We hope to see you again!

Anmeldt 20. november 2017 via mobile enheter

Veldig fornøyd, utrolig god mat og veldig god service. Gleder oss allerede til neste besøk, for vi kommer tilbake

Takk, Susanne H
sararrDR, Director de Relaciones Públicas på La Casa Del Rey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2018

Thank you very much for visiting our house and for your opinion Susanne.
We are glad to know that you had a good experience.
We hope to see you again very soon!

Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Her får du tapas av høy klasse. Etter en formiddag i gamlebyen i Estepona valgte vi La Casa Del Rey for lunch. Meget smakfulle tapas og hyggelig betjening. Særlig falt vi for ristet brød med ansjos og syltet gresskar. Smaksbombe!
Vi satt ute i den hyggelige bakhaven.

Takk, reiselars2014
FerranPacheco, Director de Relaciones Públicas på La Casa Del Rey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2017

First at all thanks for visiting our house.
We are pleased to know that your visit was enjoyable and you loved our toast.
We hope to see you again
Kind regards

Anmeldt 28. september 2017

Har både vanlige retter og tapas, best kjent for det siste. God mat og utmerket vinutvalg. Servicen kan være litt slumsete, og et par ganger har vi måttet påpeke feil på regningen. Følg med, særlig på vinen.

Takk, Kaare F
FerranPacheco, Director de Relaciones Públicas på La Casa Del Rey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2017

Thanks!
Thank you very much for visiting our house and for your opinion.
We're always eager to hear what you liked and how we can improve.
Thanks again, and we hope to see you again.

Reisende som så på La Casa Del Rey, så også på

Estepona, Costa del Sol

Estepona, Costa del Sol

Har du vært i La Casa Del Rey? Del dine erfaringer!