“Bra tapas i Estepona”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Denne restauranten fant vi takket være TripAdvisor! Veldig hyggelige lokaler i en trang gate med uteservering gjorde sitt til en intim stemning. Vi spiste de fleste tapasrettene på menyen, det var velsmakende og delikat! Får et lite trekk for «stiv» betjening og litt dårlig oppfølging ved bordet! Servitørene bør gå et kurs hos hovmester som var veldig hyggelig!

Dato for besøk: september 2019
Takk, 298kristianj

Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde et lite stopp innom La Casa del Rey i dag etter anbefalinger fra venner i årevis. Rettene vi spiste var utsøkt og vi gleder oss til å komme igjen. Neste gang blir det en helaften.

Dato for besøk: august 2019
Takk, mortenh587
gruporeinaldo, marketing ypublicidad på La Casa Del Rey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2019

THANKS MORTEN!
We hope that we had fulfilled your expectations and we hope to see you that night.
Kind regards

Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig bakgårdsrestaurant rett ved gamletorget. Gode tapas og god fisk. Hyggelig personale og ganske rask servering.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, SonjaMaria5
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Det beste måltidet i ferien ble spist her. Vi spiste et utvalg av ulike småretter og det smakte fortreffelig.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, FrankO1390
Anmeldt 22. april 2019 via mobile enheter

Er du i Estepona så må du ta deg en tur hit. Fantastisk tapas hadde dette stedet. Dette var blandet det beste jeg har smakt på Solkysten. Vinutvalget kan man heller ikke klage på. Servicen var god, men det tok litt tid. Det betydde ikke noe da betjeningen var smilende og blide og stemningen i lokalet var bra.

Dato for besøk: april 2019
Takk, 915RitaK

Reisende som så på La Casa Del Rey, så også på

Estepona, Costa del Sol

Har du vært i La Casa Del Rey? Del dine erfaringer!