“Meget godt kjøtt”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 29. september 2017

Strålende, velhengt kjøtt I restaurant med hvite duker både inne og ute. Godt vinutvalg, men atmosfæren litt mer formell enn mye annet I Estepona. Vel verdt et besøk.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Kaare F
00GERENCIA, Director de Relaciones con Clientes på Restaurante Taberna Miguel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2017

Takk for din vurdering. Vi elsker at vårt arbeid får meninger som din

Anmeldt 8. september 2017 via mobile enheter

Går gjennom gaten og ser en nydelig plass.
Ok priser ser det ut til.
Bestiller steak. Får brød mens vi venter med vanlig kjedelig smør.
Da steaken kommer er den kald, etter 2-3 min kommer chips og grøntsaker og ytterligere 2-3 min sausen.
Sender ut kjøttet og de varmer det opp!!! Aldri opplevt at man får retur noe som ikke var ok.
Fikk det, og igjen 2-3 min å vente på tilbehøret. Vi måtte selv si fra om at sausen selvfølgelig også var kald etter venting på kjøttet.
Kjempe dårligt dette. Masse servitører så kunne ha fikset dette fint om de ville!!!!!

Dato for besøk: september 2017
Takk, tineskovk
00GERENCIA, Director de Relaciones Públicas på Restaurante Taberna Miguel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2018

Takk for din mening og vi beklager forsinkelsene, vi tar notat for å forbedre

Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Sykt lang ventetid, elendig mat og svindyrt. + for godt øl og god vin, men alt i alt skuffende og lite positivt å si om denne plassen !!

Dato for besøk: august 2017
Takk, RonnyKarlsen
00GERENCIA, Director de Relaciones con Clientes på Restaurante Taberna Miguel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Vi beklager at dette er din erfaring, uten forbehold er det umulig å forkorte ventetiden

Anmeldt 12. juli 2017

Meget hyggelig sted i gamlebyen. Her kan man velge å sitte ute og se på livet eller inne, eller. i den store hagen (patio). Vi hadde reservert bord og ble veldig godt tatt i mot av en hyggelig betjening. Vi hadde kroketter av kylling til forrett. men først fikk vi en spennende liten rett .Til hovedrett valgte vi Kalv og lammekoteletter. Rettene smakte deilig. Vi var begge fornøyd med våre valg. Til dessert tok vi Brownie m/is. Enten man tar kjøtt eller fisk så blir man fornøyd. Vi kommer tilbake. Rene toaletter. 4 1/2 smilefjes.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Elin-Per
00GERENCIA, Director de Relaciones Públicas på Restaurante Taberna Miguel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Thank you very much for your rating

Anmeldt 30. juli 2016 via mobile enheter

Denne restauranten har blitt veldig populær og har est ut. Servicen er ikke like bra og kvaliteten er noe synkende. For mange gjester gjør det vanskeligere. Veldig imponert av suckling pig, men suckling lambshops var ikke suckling lenger. Var vanlige lammekoteletter som riktig nok var gode.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, JongH_12

Reisende som så på Restaurante Taberna Miguel, så også på

Cancelada, Estepona
Estepona, Costa del Sol

Estepona, Costa del Sol

Har du vært i Restaurante Taberna Miguel? Del dine erfaringer!