“Familiemiddag”
Anmeldelse av Ciao Carretería 69

Ciao Carretería 69
Vurdert som nr. 155 av 2 680 Restauranter i Málaga
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Kjempe fin plass for familien, god mat og drikke, samt hyggelig atmosfære og grei service. Maten var ålreit.

Takk, E1542TAmonicad

Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Nydelig pizza:-) Vi fulgte anbefalingene av denne pizzarestauranten og ble virkelig ikke skuffet. God mat, vin og hyggelig betjening.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, wsmal
Anmeldt 26. januar 2018 via mobile enheter

Veldig god pasta og Pizza søte servitører! God stemning, mange lokale drar hit også så er også en gøy opplevelse!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Ingridhelen
Anmeldt 26. januar 2018 via mobile enheter

Fantastisk service, nydelig mat!! Muy bien, voy a vuelvo!! Jeg spiste jordbær~~ En av de beste sangriene, tinto de verano, jeg har smakt!!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Blue R
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Ciao ligger midt i smørøyet og de har primært pizza- og pastaretter. Pluss for glutenfri pasta, men skalldyr var det LITE av. Hun som serverte oss var sånn passe interessert, og svarte såvidt da vi spurte om anbefaling på vin til maten.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Hanne T

Reisende som så på Ciao Carretería 69, så også på

Málaga, Costa del Sol
Málaga, Costa del Sol

Har du vært i Ciao Carretería 69? Del dine erfaringer!