“Overvurdert og overpriset.”
Anmeldelse av La Récréation - STENGT

La Récréation
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig og greit, men en alene på jobb gjorde servicen litt for dårlig. Maten ikke så god som pris og omdømme skulle tilsi. Vi ble litt skuffet, men de kan jo ha hatt en dårlig dag. PS ! Råvarene var ikke topp.

Takk, JongH_12

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig kelner, og hyggelig restaurant. Desverre matchet ikke maten med prisen eller omdømme restauranten har fått her på tripadvisor. Helt gjennomsnittlig.

1  Takk, 617olavt
Marie D, Propriétaire på La Récréation, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Bonjour,
Merci pour votre commentaire.
Il est dommage que n'avez pas trouvé ce que vous cherchez dans notre restaurant.
Plus de précision nous auraient permis de mieux vous comprendre : qu'avez mangé ? ,qu'est ce qui ne vous a pas plu ? Est ce que vous ne nous êtes pas tromper de restaurant ? Etes vous venu à La Récréation.
Tous ces détails sont importants pour nous et dans l’évolution positive de La Récréation.
Votre avis est l'opinion subjective d'un membre de TripAdvisor.
224 avis à ce jour disent que le traitement et la cuisine sont exceptionnels.
Nous sommes vraiment désolés que vous n'aimiez pas votre expérience à La Récréation.
Nous regrettons de ne pas avoir répondu à vos attentes, mais nous sommes toujours un peu surpris par votre commentaire, même si nous pouvons toujours comprendre que le palais est quelque chose de subjectif.
Au plaisir de vous revoir bientôt, pour peut être une nouvelle expérience culinaire à votre goût.
Maria et Lorenzo

Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Tres bien ! Godt fransk kjøkken. Rask og personlig service. Særlig likte jeg desserten, nydelig sjokolademousse og frisk frukt.

Takk, sverresigurd
Marie D, Propriétaire på La Récréation, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2018

Merci pour votre commentaire, nous sommes heureux de savoir que vous avez passé un moment agréable à La Récréation.
Au plaisir de vous revoir.
Bonne fin de séjour.
Maria et Laurenzo.

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestilte nudelsuppe med reker, og laks. Det var utruleg godt og den franske kelneren var veldig sjarmerande og serviceinnstilt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, malinb491
Marie D, Propriétaire på La Récréation, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Merci pour votre commentaire, nous sommes heureux que vous ayez passé un agréable moment à La Récréation.
Au plaisir de vous revoir bientôt.
Bonne fin de séjour.

Maria et Lorenzo

Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Dette var ikke det vi hadde forventet etter å ha lest anmeldelser på tripadvisor ...
Laksetartaren var smakløs og så ikke god ut, manglet salt ..
Andetartaren var noe bedre, men lå på en seng av kald potetmos(?) og manglet salt.
Salaten hadde en søtlig dressing. Entrecôten var et svært godt kjøttstykke og var fantastisk mør, litt usikker på om den hadde vært gjennomvarm. Den var deilig rød inni ...

Konklusjonen vår er at vi ikke går dit igjen ...

Dato for besøk: november 2017
Takk, Eddie_S57