“Indisk i Malaga ”
Anmeldelse av Buddha Brasserie - STENGT

Buddha Brasserie
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Flott restaurant i havneområde Indisk og Thai mat. Fin atmosfære. Meget vennlig dame som serverte oss, hun kom med mange anbefalinger. Maten var fantastisk og vi kommer gjerne tilbake. Prisnivå litt over middels.

Takk, francob723

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kom inn her med store forventninger til maten. Vi valgte en mixed thai forrett som rett og slett smakte ingenting. Til hovedrett hadde vi butter chicken og en annen curry rett med lam, ingen av disse svarte opp til våre forventninger. Nanbrødet kan dog anbefales!

Takk, ConnieRenate
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Besøket her ble en hyggelig overraskelse. Veldig bra service av hyggelige og blide kelnere. Maten smakte veldig bra.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 692sveins
Anmeldt 24. juni 2018

Vi hadde litt dårlig tid og var egentlig ikke veldig sultne, dessverre. Det var utrolig god mat og veldig god service. Det ble en forrett og en hovedrett, begge var aldeles nydelig, og jeg er glad i indisk mat.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Cathrine Elizab... T
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Denne restauranten var en av de beste vi var på i Malaga. Veldig god mat til en grei pris. Veldig god service av engelsktalende kelner. Fantastisk beliggenhet ved havnepromenaden. Anbefaler denne restauranten.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Trine K