“Really nice restaurant for special occasions”
Anmeldelse av Beluga Málaga

Vurdert som nr. 70 av 2 686 Restauranter i Málaga
Omgivelser: Centro
Omgivelser: Centro
Anmeldt 2. desember 2018

Vi hadde bestilt, noe som var nødvendig på en lørdags kveld i desember. Fikk bord i telt ute som er mye flottere enn inne. Vi ba om å få sitte i midtpartiet, rett under varmelampene. Dette var nok smart ettersom vi så at folk ved bordene langs teltveggene satt med dynejakke mens vi hadde det behagelig. Maten er veldig god, rikelig og verdt pengene. Gnocchi tartufo var litt på den bløte siden men smaken var nydelig. Tuna tartar var også flott, druknet kanskje en smule i soya. Stor porsjon. Den benfrie lammeryggen var også nydelig. Vi klarte ikke dessert. Kommer nok tilbake. Det så ut som mange locals spiste der.

Takk, tomvonoslo
Miguel G, Director Comercial på Beluga Málaga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Estimado cliente,

Le agradecemos su confianza y el tiempo dedicado a valorar a nuestro restaurante.

Un saludo,

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ble tatt imot av en hyggelig betjening og fikk velge bord. Vi valgte et bord ute. Raske betjening sørget for at vi fikk servert en super vin som var kjempegod. Vi bestilte en kjøttrett som var helt fantastisk. En bedre stekt biff skal du lete lenge etter. Fantastisk!! Sherrysaus og tørkete frukter og nøtter gjorde det hele. Til dessert spiste vi ostekake av to varianter og begge falt i smak. Super service og kjempegod mat. Anbefales virkelig på det sterkeste.

1  Takk, nansya2016
Miguel G, Director Comercial på Beluga Málaga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Dear customer,

From Beluga Málaga we are pleased to read your valuable opinion, thanks to them we improve every day. We also thank you for your trust. We hope to have you back soon with us.

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Bra restaurant med god service. Hyggelig betjening, men litt dyrt. Fisken smakte godt. Mange vinsorter å velge mellom.

Takk, johang357
Miguel G, Director Comercial på Beluga Málaga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Dear customer,

We thank you for trusting our establishment and for dedicating part of your time to us.

We look forward to welcoming you again.

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Maten var fantastisk god, og de fleste rettene kunne også lages glutenfritt. Dessverre var servicen ikke tilsvarende - det virket ut til at det var mange nye kelnere, og det tok usedvanlig lang tid å få tak i de. Maten anbefales, så er det lov å håpe at servicen blir bedre.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, 253kinep
Miguel G, Director Comercial på Beluga Málaga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2018

Dear customer,

Thank you for taking the time to appreciate us.

We look forward to seeing you again soon.

Anmeldt 15. april 2018

Veldig god restaurant som ligger et steinkast fra shoppinggata i Malaga.
Vi var der to ganger i løpet av en uke, og hadde nydelige måltider begge gangene.
Utmerket service og anbefales til alle som ønsker et godt måltid!
Vi kommer igjen til høsten!

Dato for besøk: april 2018
Takk, LailaV93
Miguel G, Director Comercial på Beluga Málaga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. april 2018

Dear Customer,

Thank you for the time you have devoted to valuing our services.

We hope to receive you soon.

Reisende som så på Beluga Málaga, så også på

Málaga, Costa del Sol

Har du vært i Beluga Málaga? Del dine erfaringer!