TripAdvisor

Anmeldelse av Byoko

Byoko
Vurdert som nr. 8 av 2 850 Restauranter i Málaga
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Overraskende liten meny til middag. Er kanskje mer en lunsj plass. På rettene vi bestilte, tapas med salat, var det gode smaker. Men vi savnet litt mer mat. Var dyrere her enn steder rundt.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Goril-sv

Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Dette har blitt vårt faste frokoststed her i Malaga, vi har rett og slett ikke orket å forsøke og finne noe bedre heller. Servicen er på topp, og maten smaker alltid godt, sunt er det og! Kan anbefales til alle som er glad i en koselig frokost/brunsj!

Dato for besøk: august 2019
Takk, mikaelvagen
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Vi bestilte en smoothie og iskaffe. Smoothie var «varm». I 30 grader var forhåpning om en kjølig drikk.
Intet spesielt med smoothie, ingen unik smak fra hva som kan lages hjemme. Iskaffe var også kjedelig og savner noe mere med tanke på prisen.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, hertz_mc
GARCIAL34, Propietario på Byoko, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2019

Buenos días,

Sentimos mucho la mala experiencia vivida en byoko y les agradezco mucho el habernos advertido pues es cierto que gracias a su comentario nos hemos dado cuenta que la máquina que bate los smoothies los calentaba debido a un problema puntual. Normalmente están muy fríos. Están hechos a base de fruta y verdura ecológica, las mezclas son caseras y la cantidad de cada tipo de fruta es pesada al gramo para que el gusto sea equilibrado.

Estamos averiguando el problema del café ya que tenemos un buen café ecológico de buena calidad que los clientes suelen apreciar muy a menudo.

Siento de nuevo lo ocurrido, esperando que si algún día deciden volver ocuparme personalmente de ustedes.

Mi nombre es Lorenzo.

Feliz día.

El equipo byoko

Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Beste sunne frokosten jeg har smakt på lenge. Jeg kommer absolutt tilbake før hjemreisen.
Anbefaler denne plassen

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Reinertsen
Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat og hyggelig betjening. Anbefales på det sterkeste! Vi kommer garantert tilbake hit neste gang vi skal til Malaga!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, marienT6573GE

Reisende som så på Byoko, så også på

Málaga, Costa del Sol

Málaga, Costa del Sol

Har du vært i Byoko? Del dine erfaringer!