“Fantastisk!!!!”
Anmeldelse av Prohobitox

Prohobitox
Vurdert som nr. 54 av 2 687 Restauranter i Málaga
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk matopplevelse, tror faktisk top 5 EVER!!! Aldri smakt bedre mat i Spania. Dette er et MUST i Malaga. Vi lot eierne Bianca og Robert sette sammen forskjellige retter og ALT var helt prima. Nesten for godt til å være sant!!

Takk, hansmartinh2015
bianca b, Owner på Prohobitox, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Tusen hjertelig takk for fantastisk anmeldelse, Hans Martin!...

Anmeldt 17. oktober 2018

En kveld på denne restauranten er virkelig til å anbefale. Restauranten ligger sentralt plassert i et fint og koselig lokale. De som jobber der er både vennlige og morsomme. Og det viktigste av alt så er maten i en helt egen klasse. Rett og slett noe av det beste jeg har smakt av Asian crossover mat. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Storyteller815376

Tusen takk for denne fantastiske anmeldelsen !

Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Prohobitox leverer det mange prøver på, men som likevel er sjeldent å finne; Den ultimate opplevelsen. Fra det smakfult innredede lokalet til den varme og imøtekommende betjeningen. Maten er i en egen divisjon og overgår alt jeg noen sinne har smakt ~det er en magisk opplevelse! Prohobitox er åpenbart drevet av ren lidenskap og et brennende ønske om å gi gjestene noe som overgår alle forventninger. Det lykkes de med! Det er rett og slett komplett.

Takk, lhgnn

Tusen hjertelig takk for fantastisk anmeldelse !

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Har vært i Malaga mange ganger og byen har mange fantastiske matopplevelser, men Prohobitox er nok et av de beste måltidene vi har spist. Kokken leverer en komposisjon av smaker som virkelig treffer. Vi tok en kombinasjon av sjømat og kjøtt og det var perfekt. Bianca som serverte kunne fortelle at kokken hadde erfaring fra de beste restauranter i London og var en festlig dame som gjorde opplevelsen vel så bra. Er du i Malaga så må du ta et måltid her.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Jorgen742
Rmh1967, Owner på Prohobitox, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Beautiful review thanks!

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Vi dumpet over denne fusion-perlen i Malaga. Hyggelig vertskap og fantastiske smaker. En minneverdig kveld som vi tar med oss videre! Vi lot vertskapet plukke fra menyen. Østersen og knivskjellet glemte jeg å ta bilde av. Desserten bare toppet det hele - mmmmmm så deilig.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, _slaugk
Rmh1967, Owner på Prohobitox, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Thanks for taking the time to review us!

Reisende som så på Prohobitox, så også på

Málaga, Costa del Sol

Har du vært i Prohobitox? Del dine erfaringer!