“Bra steakhouse”

ons. 4.8.
20:00
Vurdert som nr. 64 av 2 686 Restauranter i Málaga
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

God biff, perfekt stekt og fin stemning med innsyn til kokken som griller all maten.
Fikk anbefalt en veldig god hvitvin til filet mignon, som passet perfekt. Ganske så busy, så lurt å booke bord.

Takk, hanneah

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 29 personer. Vi overlot til servitøren å plukke ut forretter som alle kunne dele. Nydelige tapasretter! Så serverte de hovedretten som var plukket ut av menyen av alle oss gjester. Kjøttet var så mørt at det var som å skjære i smør, tilbehør og sauser var også veldig gode. Super service fikk vi også! Vi kommer garantert igjen!

Takk, Smyge
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Veldig bra mat, men snyltet oss for over 50euro (over 500kr). La til 4 ting ekstra på regningen uten at vi hadde bestilt det. Så hvis dere velger å spise her, sjekk regningen nøye før dere betaler!

Takk, E1542TAmonicad
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Var her med jobben på firmatur . Jeg og en kollega tok lunsj dagen før og jeg bestilte strip steken medium vell og chips , biffen var da slik som norsk medium . Biffen var da perfekt og chipsen veldig god med noen gode sauser , var så her med resten av jobben en gruppe på 14 mann og det ble da bestilt og alle fikk med unntak av meg , pga en feil fikk jeg litt senere , jeg hadde da bestilt samme som dagen før men di skulle vell da få den ut fortest mulig og den var mer medium rå noe jeg ikke er så begeistret for ,maten smakte uansett godt men kjøttet hadde lit dårligere kvalitet og var litt for lite stekt . Desserten brownie var god , ellers var alle fornøyd og Hadde en hyggelig kveld ,Jeg kan absolutt anbefale pampa

1  Takk, arild h
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk godt! Biffen smelta på tunga. Beste vi har spist. Beste restaurant i Malaga. Spiste Biff tenderloin med bakt potet og stekte grønnsaker.

Takk, Grethe F

Reisende som så på Pampa Grill Restaurante Argentino, så også på

Málaga, Costa del Sol

Har du vært i Pampa Grill Restaurante Argentino? Del dine erfaringer!