“10 av 10 poeng ”

tor. 6.10.
20:00
Vurdert som nr. 76 av 2 874 Restauranter i Málaga
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk matopplevelse, meget hyggelig betjening. Bra tips for vinvalg og ikke minst temperatur på vin. Kjøttstykke = 10 av 10 poeng.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Morten R
YaasssMOOD Studio, Marketing på Pampa Grill Málaga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2021

Thank you very much for your review. We look forward to your visit to our Pampa again.

Anmeldt 14. november 2019 via mobile enheter

Fantastisk biff. Helt perfekt stekt. Her kan de kjøtt. Argentinsk. Meget hyggelig atmosfære og betjening. Stor vin meny. Anbefales

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, AlfL936
Anmeldt 25. oktober 2019 via mobile enheter

Vi var 2 par og spiste middag. Ikke fornøyd med maten. Hadde laks, som var lite smak. Vanskelig å få kontakt med betjening

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Heidi O
Anmeldt 7. oktober 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig personell, veldig bra service og nydelig mat. Nydelig kjøtt og god vin. Mye valuta for penger.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, williamrY3249PJ
Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Hadde et fantastisk måltid her på vår 15-års dag. Skal man ha en god biff i Malaga, kan jeg trygt anbefale Pampa Grill i gamlebyen.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Tjomster

Reisende som så på Pampa Grill Málaga, så også på

Málaga, Costa del Sol

Har du vært i Pampa Grill Málaga? Del dine erfaringer!