“Restauranten for Cøliakere”
Anmeldelse av Café Central

Reserver med
Café Central er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 141 av 2 164 Restauranter i Málaga
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Centro
Anmeldt 17 juli 2017

Rask servering, hyggelige kelnere samt at betjeningen har full kontroll på glutenfrie retter. Valgte glutenfri hamburger med ost, bacon og egg som tilbehør. Glutenfritt brød. Deilig vin. Denne anbefales.

Takk, Arne E
Oferplay D, Comunicación Café Central på Café Central, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20 juli 2017

Dear client,

We appreciate you taking the time to comment on TripAdvisor. We are glad to know that you enjoyed our service. Feel welcome to come back any time.

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 24 juni 2017 via mobile enheter

Hold dere unna dette stedet. Det ligger perfekt plassert, men dette utnytter driverne ved å svindle kundene. Vi betalte dobbelt pris på svært dårlig laget drinker. Vi er ikje i tvil om at de forsøkte å lure oss. Da vi tok dette opp, fikk vi noen euro tilbake, men ingen øvrige innrømmelser.

Takk, Terje B
Oferplay D, Comunicación Café Central på Café Central, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 juli 2017

Dear Terje,

We are sorry to know that you didn't enjoy your visit at Café Central. Due to the automatic translater it's hard to understand your complaint, but if there has been a problem with the bill, the only way to solve that is telling our staff. We do not intend, nor do we at all try to overcharge our clients.

Anmeldt 23 juni 2017

Et koselig spisested med svært hyggelig betjening. Fin utsikt over torget. Vi spiste der flere ganger. Følte oss godt ivaretatt. Kelnerne hadde humor og gode replikker uten å være påtrengende. Flinke til å huske kunder. Maten var god. Vi følte oss hjemme der

Takk, 53marianne

Dear Marianne,

Thank you very much for your kind review. We are glad to know you that you felt taken-care of at Café Central. We hope to welcome you back sometime.

Cafe Central

Anmeldt 23 juni 2017 via mobile enheter

Vi bestilte 4strawberry daiquiri og fikk etterhvert 4 glass med sannsynligvis svært alkohol i .
Men det verste er prisen... De tok 12 euro per glass mens andre soft drinks var priset med ca 7 euro. Da vi kommenterte dette fikk vi redusert prisen ca halvparten!
Det skal være unødvendig å måtte protestere på slikt!
For en hel flaske rødvin kostet det ca 16 euro, så dette var helt klart et forsøk på å teste ut hvor mye turister tåler! Skammelig!
Dette er et sted man skal unngå!

Takk, Gro B
IgnacioPFB, Gerente på Café Central, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26 juni 2017

Estimado señor,
lamento muchísimo lo ocurrido, y sobre todo, la interpretación de lo ocurrido.
Tenga la absoluta seguridad de que esta empresa no aplica precios distintos para clientes ya sean turistas o locales, no tenga la menor duda. Nuestros clientes, en su mayoría, son personas de vacaciones, como usted y como yo, y las tratamos con el máximo respeto, rigor y diligencia, otra cosa no sería profesional.
En su caso, que pidió un artículo que está fuera de carta (la cual ya en sí misma es amplia) le aplicarían por error el precio de una jarra, en vez de el precio de un vaso. Le puedo asegurar sin temor a equivocarme, que es un error humano y sin mala intención, aunque usted es libre de pensar lo que estime oportuno. Nosotros, le pedimos perdón y le invitamos a volver a visitarnos y poder satisfacerle. Un saludo

Dear Customer,
I am very sorry about what happened, and especially, your interpretation of what happened.
This company is proud of not applying different prices for differents customers, whether tourists or locals, please, do not have the slightest doubt. Most of our clients are people on holydays, like you and me, and we treat them with the utmost respect, rigor and diligence, otherwise it would not be professional.
In his case, who asked for an item that is out of our menu (which itself is broad), we would mistakenly apply the price of a big glass (or jar), instead of the price of a glass. I can assure you without fear of being mistaken, that it is a human error and without bad intention, although you are free to think what you deem appropriate. We ask your forgiveness and we invite you to return to visit us and be able to satisfy you. Kind regards.

Anmeldt 10 november 2016 via mobile enheter

spiste god lunsj her, caesarsalat og iberico-forrett. det var live jazz-musikk som dessverre ble veldig høyt så vi kunne ikke prate sammen. flinke artister, men det ble dessverre masete for oss.

Takk, Kenneth P

Reisende som så på Café Central, så også på

Málaga, Costa del Sol
Málaga, Costa del Sol

Har du vært i Café Central? Del dine erfaringer!