“Skuffende erstatning for HRC Marbella”
Anmeldelse av Hard Rock Cafe

Hard Rock Cafe
Vurdert som nr. 366 av 2 845 Restauranter i Málaga
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi var familie på 4 som bestemte oss for å prøve ut Malaga. Så fram til denne siden HRC i Marbella var lagt ned.

Men dette var en gigantisk skuffelse.

Vi fikk et bord men hadde lyst å sitte en plass som var litt mer i solen. Så gikk to av oss bort til et annet bord for å se hvordan det var å sitte der. Mens vi sto der, kom det en servitør som sa «enten sitter dere her eller går inn, dere kan ikke prøve ulike bord pga covid». Litt feil fremgangsmåte å informere gjestene på den måten.

Siden de er så opptatt av covid, så var bordet skittent og bestikket ikke rent.

Så var det å bestille mat - menyen er forøvrig veldig kortet ned. Dette kan sikkert variere fra mnd til mnd. Men utvalget var ikke stort slik som ordinært.

Alle bestilte deres hamburger. Den smakte ikke grill, brødet var ikke grillet slik det setter merke på brødet, og kjøttet smakte gammelt. Kjøttet virket å være stekt på stekepanne og med ikke høy nok varme i begynnelsen. Jeg måtte slutte å spise fordi ikke klarte mer av smaken på gammelt kjøtt som traff meg i ny og ne. Det smakte gammelt kjøtt på andre hamburgerne og som ble bestilt.
Forferdelig smakløst var det og, hadde det vært smaker så kanskje vi ikke hadde kjent smaken av gammelt kjøtt. Ikke særlige gode fries heller. Dippen var smakløs.

Ingen kom å spurte oss om maten var god, eller om vi ville ha salt, pepper, ketsjup osv. Så vi fikk aldri sagt til noen at det smakte gammelt før vi sa oss ferdig med å spise. Det var mange som gikk rundt der men aldri noen som spurte oss.

Vi fortalte manager on duty om maten som var glad vi ga beskjed, men det er forferdelig trist at HRC i Marbella er lagt ned - der maten og servicen var fantastisk hver eneste gang - så kommer HRC Malaga og maten og servicen forferdelig skuffende. Dermed er det ingen HRC igjen å dra på i Costa Del Sol med mindre HRC Malaga skjerper seg.

Vi har ikke prøvd annet enn burger, men hvis burgeren ikke er grillet så kan man begynne å lure på om biffen heller ikke er grillet da ...

Alt i alt veldig skuffende.

Takk, Simensmork

Anmeldt 26. februar 2020

Vi fikk anbefalt denne resturangren av en venn, og vi bestemte oss for å gå dit. Det ble en fantastisk opplevelse.
Det er noe av den beste biffen jeg har spist. Gode priser. Fantastiske kelnere. Det ble en flott kveld. Kan absolutt anbefale denne plassen. Ligger fantastisk til i havnen.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, jb_sommaroie
HardRockSpain, Marketing på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2020

Thank you so much for sharing your awesome feedback about Hard Rock Cafe Málaga
It makes us very happy to see that you had such a great time!
We would like to thank you for your positive evaluation and we are looking forward to welcoming you back! All the staff will be very happy to see you again!
Kind regards,

Anmeldt 7. november 2019

Har vært i Malaga mange ganger men har ikke besøkt Hard Rock Cafe før.
Gikk innom for lunsj og en kald øl og ble veldig begeistret for stedets atmosfære, service og gode organisering.
Maten var god og øl var iskald, kan ikke klage på noe!
Tok enda en tur noen dager senere med samme opplevelse, pur glede alt sammen!
Anbefales, kan være lurt å booke bord.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Harald H
HardRockSpain, Director de Relaciones con Clientes på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2019

Thank you so much for sharing your great opinión about Hard Rock Cafe Malaga.
We're happy to know that you enjoyed your visit and we are looking forward to welcoming you back!
Kind regards,

Anmeldt 22. oktober 2019

Var innom for registrering av besøk. Tok et glass og gikk i gjenn. Har sendt flere Mail til de men ikke fått svar. Da ble det ikke t- shorte og middag som vi vanligvis kjøper/spiser

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, ivartina
HardRockSpain, Director de Relaciones con Clientes på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2019

Thank you for sharing your review about Hard Rock Cafe Malaga.
We take great pride on creating memorable experiences and we take your comments very seriously. We are interested in gathering additional details, such as the day and time of your visit. We would really appreciate it if you would please contact us on wecare@hrcmalaga.com
Sincerely,

Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Vi kom lørdag kveld klokken 20:00 og fikk bord med en gang på takterassen etter vår forespørsel. Hyggelig servitør tok i mot bestilling på biff og spareribs, og vi fikk mat etter 15-20 min. Kjempegodt måltid som forventet når man besøker en Hard Rock café!

Dato for besøk: august 2019
Takk, ACHansen
HardRockSpain, Director de Relaciones con Clientes på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2019

Thank you so much for visiting Hard Rock Cafe Malaga and for your recommendation.
We would be love to see you again soon in the near future! all our staff will be very happy! we will wait for you with some delicious ribs!! ;)
Best regards,

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Málaga, Costa del Sol

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!