Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Vi hadde 5 overnattinger på dette hotellet juli 2017. Storfornøyd på alle måter. Flotte stilfulle rom, rent og pent over alt. Service kunne ikke ha vært bedre. Frokosten var en av de beste vi har hatt på hotell.
Perfekt beliggenhet i forhold til sentrum (gamlebyen). 20 min å gå til stranden, men flott gåtur tvers igjennom sentrum og langs strandpromenaden. Vi kommer mer enn gjerne tilbake til dette hotellet.
M&M

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, MagneT52
Anmeldt 16. april 2017 via mobile enheter

Sjekket inn med min 11 år gamle sønn. Rent og pent rom. God størrelse og nok skapplass. Deilig bad med badekar, også det rent og pent. Frokosten på hotellet var også veldig bra. Takterrassen var perfekt for både morgensvømmeøkten og ettermiddagssvømmeøkten.

Hotellets beliggenhet var optimal. Vi kommer tilbake ;-)

Opphold: april 2017, reiste med familie
Takk, Lucie K
Anmeldt 8. april 2017

Jeg bodde 3 netter på dette hotellet. Et svært flott hotell meget sentralt plassert i Malaga. Rask og god innsjekking. Hyggelig oppfølging før oppholdet. Jeg fikk et innbydende og lekkert rom, helt i tråd med mine behov. Svært bra rom. Meget bra frokost, godt og variert utvalg av det meste, selv om jeg savnet grovt brød. Meget flott takterasse med basseng. Flott utsikt fra bassenget. Rask og god service ved bassenget. En liten oase i Malaga Hotellet har et trimrom, noe som var bra, men utvalget og kvaliteten på treningsutstyret var mindre bra. Skuffende trimrom på et 5-stjerners hotell. Videre var jeg meget skuffet over rengjøringen av rommet. Jeg måtte purre opp til tre ganger den ene dagen for å få rengjort rommet og etterfylt minibaren, og da ble det ikke rengjort og etterfylt før kl 17. Rask og effektiv utsjekk. Uansett, et meget flott hotell og et meget hyggelig opphold.

Opphold: april 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Tartufo17
Anmeldt 22. september 2016

Bodde kun ei natt her! Blir nok mitt neste valg på hotell i Malaga. Fekk oppgradert rom, god frokost, god seng - alt perfekt. Plassen rundt bassenget var lite og trangt, men kjekt og kunne slappe av der om ein får plass med kjempegode drinker frå baren.
Live musikk på kvelden i baren er og eit pluss.

• Opphold: august 2016, reiste som et par
Takk, Heidi E
Anmeldt 8. september 2016

Veldig flott hotell. Rommene er store og sengene er fantastiske. Bra service. Frokosten er den beste jeg har fått i Spania. Restauranten på hotellet fin og serverer utrolig god mat. Flott basseng på taket med noe begrenset sitteplasser.

Opphold: august 2016
Takk, Daniel L