6 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Destinia.com
HurbUSD 195
Anmeldt 19. januar 2020

Bodde på dette hotellet i 2 uker. Hotellet er meget sentralt, med gangavstand til alt.
Vi hadde et stort flott rom, og et meget fint bad. Minus med dette rommet var mye støy fra nærliggende barer og ellers personer i gatene.
Frokosten var meget bra, egg , omeletter og div.kunne bestilles og kom meget raskt til bordet. Hyggelige personale. Egen garasje under hotellet.

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, Elisabeth190502
Anmeldt 27. november 2019 via mobile enheter

Bodde her i 5 dager i nov. Fint hotell med meget god beliggenhet, i nærheten av det meste. Hyggelig personal, rommene var romslige, og det var stille og rolig inn mot gården. Sengene var kanskje litt harde. Alt i alt et godt alternativ i sentrum. Kommer tilbake igjen.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, senijal
Anmeldt 14. oktober 2019

Super beliggenhet - vi fikk god hjelp av personalet under hele oppholdet.
Hyggelig resepsjonsområde, og mange hyggelige restauranter i nærheten.
Rommene kunne trengt en oppgradering, særlig badene. Gode senger.
Uansett - når personalet er så flinke og profesjonelle her, så velger jeg gjerne å bo her igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Vincci Hoteles
1  Takk, Line01
Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Flott hotell sentralt i byen, gangavstand til alt. Store, smakfulle rom, nydelig seng, bra frokost og hyggelig og serviceinnstilt personale. Badet var stort og innbydende. Svært bra renhold. Flott med basseng på taket!

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, 414randis
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Deilig hotell med fin beliggenhet med gåavstand til alt ! Utrolig rent og pent hotell med serviceinnstilt og ikke minst imøtekommende personalet ! Vi var heldig som ble oppgradert til VIP området med deilig snacks og vin utover dagen . Men kan betale litt ekstra for dette og det anbefales ! Rommene var store og rene !
Sengene og aircondition himmelsk !
Vi kan virkelig ikke si et vondt ord om dette hotellet utenom at kansje bassengområde var litt lite ! Frokosten var himmelsk og vi fikk i tillegg til fronostbuffeen en meny hvor vi kunne bestille hva ville inkludert i prisen ! Fantastisk hotell som er vært vær eneste krone ! Anbefales varmt !!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Tinemor82