“Nydelig tapas”

Vurdert som nr. 134 av 2 873 Restauranter i Málaga
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Centro
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Nydelig og velsmakende mat. Beste matopplevelsen vi hadde på denne turen. God vin og dessert også. Anbefales! Lirt å bestille bord da det ble fort fullt.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 584heleng

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Uformell restaurant med tapas med høy kvalitet. Definitivt value for money! Anbefaler kebab m/hvitløksmarinerte reker

Dato for besøk: september 2017
Takk, Frank Ø
Anmeldt 12. juni 2017

Jeg hadde aldri trodd det var her jeg skulle spise to ganger den uken jeg var i Malaga. Gourmet-tapas rett og slett. Veldig tydelig meny i forhold til allergier er også et pluss for mange.

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, Torebe
Anmeldt 19. oktober 2016 via mobile enheter

Vanlig tapas blir ikke det samme etter besøk på denne tavernaen. Deilige retter med en liten twist av noe uventet.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, torildi
Anmeldt 6. september 2015

Denne har vi gått forbi mange ganger. Ble anbefalt på en annen tapas. Maten var veldig bra til en hyggelig pris. Vinutvalget er ikke stort, tok en del duero til 25 euro som var grei.Det fine er at du får servert en rett om gangen slik at den er varm og fersk hele kvelden.

Dato for besøk: september 2015
Takk, Lk1Ski

Reisende som så på Uvedoble, så også på

Har du vært i Uvedoble? Del dine erfaringer!