“Utmerket ”

Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Bar, Kafé
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig og hjelpsom personale. Nydelig tapas og pasta. Anbefales på det sterkeste. Kommer garantert igjen.

Takk, ingelin0

Anmeldt 28. november 2017

Ikke la det lure at denne restauranten ligger mellom to "sjapper". Maten er av svært god kvalitet og prisene er nesten til å le av. Vi spiste her to kvelder på vår feire i Malaga og var svært imponert ved begge anledningene. Tapaskomposisjonen med geitost kan virkelig anbefales. En av de bedre plassene i Malaga.

Dato for besøk: november 2017
Takk, CAS2607
Anmeldt 20. februar 2016 via mobile enheter

Verdt å vente på. Tok litt tid før vi fikk maten, men det var verdt å vente på Biff, Hamburger, og salat, alt helt topp...........

Dato for besøk: februar 2016
Takk, oddkares
Anmeldt 5. februar 2016 via mobile enheter

Rå burger. Hard kylling. Knekkebrød av noen hamburgerbrød. Anbefales ikke. Vi var veldig misfornøyde med denne restauranten.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, Jørgen N
Anmeldt 17. juli 2015 via mobile enheter

Midt i mellom stinkende fastfood restauranter ligger denne perlen av en restaurant.
Vi stilte mannsterke med 4 voksne og 6 barn i alderen 4-11 år. Det ble tapas på hurven.
God mat, med hurtig og hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, ronnyb781

Reisende som så på Madeinterranea Restaurante y Tapas, så også på

Har du vært i Madeinterranea Restaurante y Tapas? Del dine erfaringer!