“Nydelig mat”

Vurdert som nr. 385 av 2 844 Restauranter i Málaga
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Centro
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig restaurant med veldig god mat. Spiste geit som var spesialiteten. Nydelig kake til dessert. Denne restauranten anbefales

1  Takk, TomRoarNilsen

Anmeldt 21. mars 2018

Deilig mat i sjarmerende lokaler. Assortert meny mest fisk, men også varierte kjøttretter.
Service god.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Erik E
Anmeldt 16. oktober 2017 via mobile enheter

Et sted å anbefale om du er ute etter god mat! Vi prøvde torsk. Fikk en rett der torsk var tilberedt på fem måter. Bacalao.
Smakte utrolig godt. Ca 250.- norske for to personer.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Teidsj
Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Dette var virkelig skuffende fra start til slutt. Servitøren gadd ikke smile til oss, sjenket ikke vin og var lite serviceinnstilt. Vi har fire stykk som bestilte kjøttet medium pluss og når kjøttet kom så var det rått og kaldt i midten. Etter de hadde stekt kjøttet mer så smakte det kun olivenolje. "Heldigvis" var sausen så salt at man ikke kunne smake olivenoljen, eller noe annet for den saks skyld. Når vi ga beskjed om dette så fikk vi beskjed om at den ikke skulle være sånn, men vi fikk heller ikke noe annet. Tilbehøret var blitt kaldt mens vi ventet på at kjøttet skulle komme tilbake. Den desidert verste plassen vi har spist på.

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, P7149CXchristinas
Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Så veldig fint ut, men ble tatt i mot av det vi antar å være Malagas minst blide servitør. Spurte ikke en gang hvordan maten smakte, serverte ikke vin annet enn når hun kom til bordet med flasken.
Biffen vi bestilte kom ut fra kjøkkenet i rå tilstand, så vidt varm.
Lite og dårlig tilbehør, men det absolutt verste av mat var sausen, en bearnaise som var alt for salt!

Dato for besøk: mai 2017
2  Takk, kimmykri

Reisende som så på El Trillo, så også på

Málaga, Costa del Sol

Har du vært i El Trillo? Del dine erfaringer!