“Familieeid hotel midt i sentrum av gamlebyen i Málaga.”
Anmeldelse av Don Curro Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 2 sider til!
Don Curro Hotel
Nr. 27 av 87 hoteller i Málaga
Anmeldt 1 juni 2016

Har brukt dette hotel flere ganger nå og har alltid vært meget fornøyd. Beliggenheten er meget sentralt og samtidig i en rolig gate, nært alt av severdigheter, stranden, restauranter og barer i gamlebyen. Betjeningen er meget hyggelige, meget serviceinnstilte og hjelpsomme.
Jeg anbefaler hotellet på det varmeste.

Romtips: Topp etasjen har balkonger med flott utsikt.
Se flere romtips
  • Opphold: november 2015, reiste alene
Takk, miribo280

Anmeldt 10 mai 2016 via mobile enheter

Hotellet er fint og rommene er fine, men det er lytt. Når hotellet er fullt blir det kaos når frokosten skal serveres. Betjeningen er hyggelig og serviceinnstilte. Hotellet ligger veldig sentralt. Kort vei til havnen og til gågaten for ikke å glemme, kort vei til katedralen. Det kan anbefales.

Opphold: mai 2016, reiste med venner
Takk, LivKillengreen
Anmeldt 13 april 2016 via mobile enheter

Vi er et pensjonist par, som liker å reise, denne gangen til Malaga. Bokket inn på hot, Don Curro. Dette ligger utrolig sentralt til, i en rolig sidegate.
Rommene var romslige m. stilfult bad. Rengjøringen var
upåklagelig.
Frokosten var helt ok, der var det meste.
Vi kan anbefale hotellet.

Opphold: april 2016, reiste som et par
Takk, torp4
Anmeldt 7 november 2015

Meget fint hotell som ligger sentralt i Malaga sentrum.Ligger nær stranden og rett ved gågaten og gamlebyen. Mange gode resturanter i nærheten. Meget god service, vennlig betjening og god frokost. Eneste minus er harde senger.

• Opphold: oktober 2015, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Takk, 649arnet
Anmeldt 1 juni 2015 via mobile enheter

Veldig fornøyd med vårt opphold på dette hotellet! Var her på jentetur med mamma, overnattet fire netter. Opplevde veldig god service fra personalet. Rene og pene rom, ikke noe overdådig og flott, men veldig ok. Frokosten var også bra. Beliggenheten var veldig sentral. Et lite stykke å gå til stranden, 10-15 min.

Et lite minus. Det var veldig lytt fra gangen og inn til rommene.

Generelt veldig fornøyd med oppholdet! Flott hotell, og flott by!

Opphold: mai 2015
Takk, Elismoe
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Málaga hotellene
Centro
438 anmeldelser
Perchel
Novotel Suites Malaga Centro
Vis priser

Har du vært i Don Curro Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Don Curro Hotel

Adresse: Calle Sancha de Lara 9, 29015 Málaga, Spania
Beliggenhet: Spania > Andalucía > Province of Malaga > Costa del Sol > Málaga > Centro
Fasiliteter:
Bar/salong Kasino og gambling Restaurant Romservice
Hotellstil:
Nr.11 familiehotell i Málaga
Nr.16 romantisk hotell i Málaga
Prisnivå: kr 579 - kr 1 205 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Don Curro Hotel 3*
Antall rom: 118
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Don Curro Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Hotel Don Curro
Don Curro málaga

Er dette din oppføring på TripAdvisor?