Anmeldt 10. mai 2016 via mobile enheter

Hotellet er fint og rommene er fine, men det er lytt. Når hotellet er fullt blir det kaos når frokosten skal serveres. Betjeningen er hyggelig og serviceinnstilte. Hotellet ligger veldig sentralt. Kort vei til havnen og til gågaten for ikke å glemme, kort vei til katedralen. Det kan anbefales.

Opphold: mai 2016, reiste med venner
Takk, LivKillengreen
Anmeldt 13. april 2016 via mobile enheter

Vi er et pensjonist par, som liker å reise, denne gangen til Malaga. Bokket inn på hot, Don Curro. Dette ligger utrolig sentralt til, i en rolig sidegate.
Rommene var romslige m. stilfult bad. Rengjøringen var
upåklagelig.
Frokosten var helt ok, der var det meste.
Vi kan anbefale hotellet.

Opphold: april 2016, reiste som et par
Takk, torp4
Anmeldt 7. november 2015

Meget fint hotell som ligger sentralt i Malaga sentrum.Ligger nær stranden og rett ved gågaten og gamlebyen. Mange gode resturanter i nærheten. Meget god service, vennlig betjening og god frokost. Eneste minus er harde senger.

• Opphold: oktober 2015, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Takk, 649arnet
Anmeldt 1. juni 2015 via mobile enheter

Veldig fornøyd med vårt opphold på dette hotellet! Var her på jentetur med mamma, overnattet fire netter. Opplevde veldig god service fra personalet. Rene og pene rom, ikke noe overdådig og flott, men veldig ok. Frokosten var også bra. Beliggenheten var veldig sentral. Et lite stykke å gå til stranden, 10-15 min.

Et lite minus. Det var veldig lytt fra gangen og inn til rommene.

Generelt veldig fornøyd med oppholdet! Flott hotell, og flott by!

Opphold: mai 2015
Takk, Elismoe
Anmeldt 21. november 2014

Et utmerket hotell i Malaga til en flott pris. Flott service og kjekke rom. Spør om rom med balkong, da har man flott utsikt over gamlebyen. Enkel frokost. Flybussen stopper ca 100 m fra hotellet. 2 minutter til katedralen.

• Opphold: november 2014, reiste som et par
1  Takk, Kari N