Gratis avbestilling frem til 13.08.21
eDreamsUSD 105
FindHotelUSD 105
getaroom.comUSD 117
Anmeldt 23. oktober 2018

Dette hotellet har perfekt beliggenhet i forhold til strender, shopping, restauranter og severdigheter. Bor du på rom 709, 710, 711 eller 712 får du kveldssolen inn på terrassen.
Vi benyttet oss ikke av frokosten på hotellet og vi hadde veldig lite med resepsjonen å gjøre. Et lite supermarked ligger rett ved siden av hotellet - enkelt med innkjøp av vann og andre drikkevarer. Vi er superfornøyde med oppholdet!

Romtips: Bare gode opplevelser med hotellet!
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Teidsj
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Hotell midt i sentrum. Noen meter fra gågata og nært stranda.
Vi bodde i 5.etasje med balkong.
Skulle ønske et bredere utvalg på frokosten og personalet har et potensiale ved å se den enkelte kunde.
Greid standard ut fra pris.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Bannfrid
Anmeldt 7. oktober 2017

Rene, romslige rom, Litt lytt og heisen kan være en flaskehals i perioder. Hyggelig betjening i frokostsalen der frokosten er velassortert og rikelig. Åpen resepsjon hele døgnet. Har bodd på dette hotellet for 3.gang og vil benytte dette neste gang også.

Romtips: Juniorsuite for familier med 2 barn, dobbeltrommene har god størrelse.
Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Per R
Anmeldt 17. mai 2017 via mobile enheter

Lite, men hyggelig hotell, ligger midt i "smørøyet"Rent og pent, tradisjonell god frokost, og er ikke for dyrt. Trenger ikke mer i en koselig by. Det er gåavstand til de fleste severdigheter, det samme til bystranden.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Karigretheh
Anmeldt 16. mai 2017 via mobile enheter

Enkelt, hyggelig hotell. Kan være lytt mellom enkelte rom. Rent, romslige rom. Hyggelig spisesal med OK frokost uten å være overdådig. Ideelt hotell dersom man ønsker å være nær alt, shopping, katedralen, strandpromenade, restauranter, drosjer mm

Dato for oppholdet: mai 2017
2  Takk, 870karir