3 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 28.07.21
Lol.travelUSD 186
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

En flott familievennlig hotell med ålreit frokost og hotell rom. Mindre god service i resepsjonen og baren stengte for tidlig på en lørdags kveld (kl.23:00). Nærme stranden, passe avstand fra sentrum og en lite fin basseng på hotellet.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, E1542TAmonicad
SohoL4, Recepción på Hotel Soho Boutique Las Vegas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2019

-Dear Monica, thank you very much for sharing with us his impressions on the Soho... Sorry for not reaching your expectations this time. We will do our best to improve in all aspects. Kind regards

Anmeldt 6. mars 2018 via mobile enheter

Greit hotell sentralt beliggende med en fin gangavstand til sentrum, og restauranter.Store rom, en hovedgate gikk forbi med mye trafikk men det var god isolasjon , så vi hørte ikke mye til den. Grei frokost og et lite uteområde. Utsikt til stranden og strandpromenaden.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, A2S6E
SohoHoteles, Director de Relaciones con Clientes på Hotel Soho Boutique Las Vegas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2018

Dear A2S6E:
Thank you very much for sharing your experience in Hotel Soho Boutique Las Vegas and valuing us with this great score. We are glad to know the location, breakfast and the sea views of the room were of your total satisfaction. Will be a pleasure to welcoming you in your next trip to this magic city. Kind Regards,

Anmeldt 15. september 2017

Gjennomsnittlig hotell med bra beliggenhet, ikke for langt fra sentrum og rett ved stranden. Gode senger, men veldig lytte rom. Grei frokost, men vi savnet egg og bacon. Fin swimmingpool og greit uteområdet.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, ChristianeR481
Anmeldt 12. november 2016 via mobile enheter

Fin beliggenhet på stranden. Det tar ca 20 minutter å gå til gamlebyen. Hotellet er rent og rommene ble vasket hver dag. Betjeningen var blide og hjelpsomme. Frokosten var veldig bra. Det eneste som manglet var eggerøre og bacon. Det var ganske lydt mellom rommene og en del trafikk støy.

Dato for oppholdet: november 2016
1  Takk, frodeandrease
Anmeldt 7. november 2016

Las Vegas Hotel ligger i gå avstand til gamlebyen og sentrum i Malaga.
Flott utgangspunkt for de som vil bo nærme stranden og likevel ha det meste i Malaga innen rekkevidde.
Vi ankom sent på kvelden og ble møtte av et hyggelig personale.
Hotell rommet var upåklagelig og i henhold til det vi var lovet. Vi fikk utsikt mot stranden og en fin veranda der en kunne nyte oversikten over strand, hav og promenaden mot sentrum.
Et utmerket valg og vi kommer gjerne tilbake til dette hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2016
2  Takk, kjelln2013