Official websiteUSD 137
Expedia.comUSD 136
travelup.comUSD 145
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Svært sentralt beliggende hotell. Gode senger og god frokost til å være i Spania. Hyggelig betjening. Vi koste oss her, og kommer gjerne igjen. Det er virkelig koselig å bo i gamlebyen. Butikker og restauranter rett utenfor døren.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, _slaugk
César C, Front Office Manager på Room Mate Larios, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2018

Dear Aslaug K,

Thank you so much for your review about Room Mate Larios.
We are happy you enjoyed your time in Spain and specially in Malaga, staying with us.

Looking forward to welcoming you soon back,

César Calleja
Front Desk Manager
Room Mate Larios

Anmeldt 19. april 2017

Sentral plassering i enden av gågaten, ved torget i gamle byen. Kort vei til det meste. Hotellet er lite og intimt, rent og pent. Eneste minus når vi bodde der var at heisen ikke virket når vi kom. Dette ble ikke fikset i løpet av vårt opphold. Greie rom, med gode senger. Liten og enkel frokostbuffet, men du blir mett. Kan absolutt anbefales!

Dato for oppholdet: februar 2017
2  Takk, Rogeragerup
LariosJefaRecepcion, Front Office Manager på Room Mate Larios, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2017

Dear guest,

Thank you for your wonderful words about Room Mate Larios.
We would like to aplogize for the inconveniences with the elevator.

We really hope to welcome you again in a near future.

Our warmest regards,

Mª Carmen Navarro
Accommodation Manager
ROOM MATE LARIOS

Anmeldt 8. januar 2017

FINT hotell, personlig stil, Sentral, god plassering i Malaga gamleby, gode senger, ypperlig beliggenhet og rent, fantastisk koselig cafe i 2. etasje med meget god utsikt og pen takterrasse. Passer best for ungdom, par og enslige. Ypperlig service i resepsjonen, 24 timer. Hotellet har forbindelser til andre hotell. God frokost

Romtips: velge etasje 3 eller 4
Dato for oppholdet: januar 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Randi G

Dear guest,

Thank you for trusting Room Mate Larios to stay in Málaga.

Our warmest regards,

Mª Carmen Navarro
Accommodation Manager
ROOM MATE LARIOS

Anmeldt 21. desember 2016 via mobile enheter

Jugendstil boutique-hotell helt sentralt i Malaga. Førjulsparader og lysshow rett utenfor hotellvinduet. Alt av butikker, spisesteder og severdigheter i gangavstand. Stort rom, gode senger og rikholdig frokost.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Svein J
Anmeldt 1. november 2016 via mobile enheter

Veldig sentralt og fint hotell midt i handlegaten. Hyggelig betjening , gode senger og fine rom. Frokostbuffeten var bra og med en terrasse med bar på toppen er dette et hotell som virkelig kan anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, EisteinB