“Hyggeleg lunsj på stranda”
Anmeldelse av Chiringuito Tropicana

Chiringuito Tropicana
Vurdert som nr. 890 av 2 850 Restauranter i Málaga
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

På grunn av stor pågang måtte vi vente einhalv time i baren. Med god drikke og hyggelg selskap gjekk tida fort.
Vi vart etter kvart vist til eit attraktivt bord rett på stranda. Vi bestilte fisk (grilla dorada) og store reker (pil pil) utan lang ventetid. Maten smaka godt, og vinen (albarino) var ein perfekt match. Eit meget vellukka måltid totalt sett! Nemnar også at salaten til forrett smakte friskt og godt.
Konklusjon: Dette er ein deileg strandbar/restaurant for sjømat til lunsj.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Arne V

Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Vi var sultne på lunsj, og dermed var vi teite nok til å ikke sjekke anmeldelsene på forhånd. Det var fullt av gjester, og fine lokaler, men maten var kjedelig, og servicen ikke noe særlig. En av rettene som ble servert var ikke det som var bestilt, og da vi påpekte at denne var betraktelig dyrere enn den bestilte, ble kelneren åpenbart sint. Prisene var høye, porsjonene små, og kvaliteten svarte ikke til prisene. Styr unna.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Tromsolenny
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Spiste lunsj på stedet på en lørdag. Bra pågang av gjester på uteserveringen. Forretten var stedets egen vri på french fries (en hybrid av french fries og chips). Det litt salte innslaget passet fint i solen sammen med en øl. Hovedretten var grillet havabbor med grillede grønnsaker og potet til. En god og delikat rett som fikk frem fiskesmaken og grillsmaken på en fin måte. Det grillede tilbehøret var også greit. Vinen som ble anbefalt passet også godt til. Det som trakk ned var rensingen av fisken av serveringspersonalet (litt for mange ben) og prisen på fiskeretten (i overkant stiv). Stedet hadde en fin utsikt og en bra atmosfære.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, P9215YSdanielh
Anmeldt 24. april 2017

Meget god sjømat, og god grei service. Kelneren hørte deg, og så deg. Tok seg tid til å anbefale tilbehør.

Dato for besøk: april 2017
Takk, annelindah
Anmeldt 18. september 2016 via mobile enheter

God pause fra solen, god mat og god drikke, hyggelige kelnere og god variasjon i sjømat og tapas. Hyggelig sted for gode venner

Dato for besøk: september 2016
Takk, 725kjetilb

Reisende som så på Chiringuito Tropicana, så også på

Málaga, Costa del Sol

Har du vært i Chiringuito Tropicana? Del dine erfaringer!