“Ventetid trekker ned.”

Kjøkken: Spansk
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

God mat, men veldig lang ventetid. Prioriterte spanske gjester selv om vi var før dem i køen. Ventet lenge på å få bestille mat.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, Janne T

Anmeldt 14. november 2019

Vi ble anbefalt stedet, og ved første gangs forsøk fant vi fort ut at dette var et populært sted, der det ligger i det mest populære området i gamlebyen i Malaga. Proppfullt, så vi måtte gå et annet sted.

Ved besøk nr to var vi bedre forberedt, og kom dit raskt etter åpningstiden på ettermiddagen. De har store og gode tapas som virkelig kan anbefales.

Vi satt ute, noe som gjør at tiggere og selgere i alle fasonger fant det nødvendig å gjøre en henvendelse.

Likevel, stedet anbefales.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, Stein L
Anmeldt 5. september 2019

Malagas beste og mest genuine matopplevelse!
Tapasbar med yrende liv og effektiv servering. Helt fantastiske pinchos med herlig garnityr og en riktig smak av Spania.
Mye kø om kvelden men et effektivt system hvor du blir satt på en liste og de sier ca hvor lang tid det tar så man kan gå en runde i mellomtiden.
Anbefaler på dag/ettermiddag, da er det roligere og man kan få bord ute.
Kommer garantert tilbake, for dette var en uforglemmelig smaks- og synsopplevelse!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Mariannetravel123
Anmeldt 19. august 2019

God mat, ekstremt dårlig service og servitører som ikke ser deg eller bryr seg.

Gode priser, men styr unna dersom det er over 10 personer i restauranten.

Dato for besøk: august 2019
Takk, AlexHP1985
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Frokostbesøk. Servitøren virket uinteressert og distre. Glemte å ta bestilling fra alle i følget. Bare halvparten av de 9 besøkene fikk det de bestilte. En fikk ikkje i heletatt. Kaffe uteble. Laang ventetid. Mat og toast fløt i olje. Bare appelsinjuicen som var god. Gå ett annet sted !

Takk, Anita H

Reisende som så på Casa Lola, så også på

Málaga, Costa del Sol

Har du vært i Casa Lola? Del dine erfaringer!