“Ypperlig indisk måltid”

Få mat levert
Vurdert som nr. 63 av 2 911 Restauranter i Málaga
Kjøkken: Indisk, Meksikansk
God for: Vakker utsikt, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Vi var innom restauranten flere ganger under vår ferie til Malaga.
Den indiske maten smakte fortreffelig. Servicen var god og restauranten fremstod ren.
Flott beliggende like ved sjøen, med flotte solnedganger.
Vi kommer tilbake

Takk, TorunnJ14

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste mexicansk mat, og alle ble fornøyde Servitørene var hyggelige, og det var rent og pent der. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, marikalvo9
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Vi spiste indisk og fikk nydelig mat. Servicen er god og servitørene veldig hyggelige. Restauranten ligger i litt avstand fra hovedgaten og det er roligere å sitte der. Prisene er det ikke noe å si på så det blir nok et nytt besøk neste gang vi er i Malaga.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Bjørg T
Anmeldt 3. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat, service og beliggenhet! Maten nytes med flott sjøutsikt og solnedgang. Ingenting å klage på!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, haukern3
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Typisk turist restaurant.
Smakløs mat og ufin servering, slenger fatene på bordet.
Ønsker du en fin opplevelse så gå en annen plass.

Dato for besøk: april 2018
Takk, th0rearild_

Reisende som så på Amigos Grill Muelle Uno, så også på

Málaga, Costa del Sol
Málaga, Costa del Sol

Har du vært i Amigos Grill Muelle Uno? Del dine erfaringer!