“God mat, helt greit”

Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Spansk, Kafé, Gastropub
God for: Romantisk, Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Fin beliggenhet ved katedralen, god mat , men litt lenge å vente på å bestille og å få maten. Ingen kelner kommer og spør om maten er god eller om vi er fornøyde. Det trekker ned karakteren, for i Malaga er det mange restauranter som har veldig god service og hyggelig betjening.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 282tk

Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, grei pris og fantastisk service! Ble servert av en svært hyggelig mann med navn Aaron som gjorde at vi kom tilbake flere ganger

Dato for besøk: juni 2018
Takk, carolinepA1897LA
Anmeldt 28. november 2017

Maten er helt ok, men service og prisnivå står ikke i stil. Du finner en rekke restauranter med bedre mat, service og priser i Malaga.

Dato for besøk: november 2017
Takk, CAS2607
Anmeldt 17. august 2017

Har spist her flere luncher og middager de siste årene. Ok mat og service, og sentralt i Malaga. Veldig fin utsikt mot katedralen.

Dato for besøk: august 2017
Takk, oivindoiestad
Anmeldt 14. oktober 2016

Nydelig plassering ved katedralen men det hjelper lite når maten er så dårlig. Bestille lammekoteletter, fikk jo noen gram kjøtt, men veldig lite! Sausen kom når vi nesten var ferdig. Tok veldig lang tid før vi fikk mat. Kan ikke anbefale denne.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, KristinogSverre

Reisende som så på L'expérience, så også på

Har du vært i L'expérience? Del dine erfaringer!